- 26 500 – 29 000 Kč
- Plný úvazek

Skladon je ryze česká firma a taky jedna velká parta kamarádů. Naši klienti z řad e-shopů a dalších obchodníků na nás outsourcují svou logistiku a my jim tak zajišťujeme kompletní fulfillmentové služby od příjmu zboží, přes skladování, odbavování až po doručování objednávek do rukou koncových zákazníků.
Rosteme, rozšiřujeme jak prostory, tak i týmy, a proto aktuálně hledáme parťáka, který nám pomůže budovat a zlepšovat podporu našich klientů v našem fulfillment distribučním centru, ze kterého odbavujeme objednávky z e-shopů našich klientů, nebo distribuujeme zboží do jejich kamenných prodejen i B2B partnerských sítí.
· správa a administrace reklamací,
· komunikovat se zákazníky a dopravci dle sjednaných smluvních podmínek – vyřizování dotazů a reklamací,
· zpracovávat požadavky zákazníků na ticketovém portále, identifikovat jejich potřeb, podílet se na realizaci požadavků zákazníka,
· konzultovat změny požadavků se zákazníky,
· vyhodnocovat zákaznické požadavky ,
· spolupracovat s ostatními týmy a podílet se na interních projektech.
· praxe v podobné pozici není podmínkou, ale výhodou (při zaškolení bez praxe počítejte s delší dobou na pobočce, než se vše naučíte a pustíme Vás na HO)
· aktivní znalost anglického jazyka na B1 úrovni – mírně pokročilý
· komunikační dovednosti, samostatnost, smysl pro detail, odolnost vůči stresu, který zkrátka k logistice patří,
· silnou orientaci na výsledek, odpovědnost, důslednost, flexibilitu,
· znalost práce s P
· zajímavou a pestrou pracovní náplň,
· možnost pracovat z domova
· flexibilní pracovní dobu – můžete počátek a konec pracovní doby, po školení, plánovat dle Vašich potřeb
· příjemné kolegy a kolektiv,
· respekt work life balance,
· stabilitu a možnost být součástí moderní firmy,
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?