O nás
Skladon je ryze česká firma a taky jedna velká parta kamarádů. Naši klienti z řad e-shopů a dalších obchodníků na nás outsourcují svou logistiku a my jim tak zajišťujeme kompletní fulfillmentové služby od příjmu zboží, přes skladování, odbavování až po doručování objednávek do rukou koncových zákazníků.
Rosteme, rozšiřujeme jak prostory, tak i týmy, a proto aktuálně hledáme parťáka, který nám pomůže budovat a zlepšovat podporu našich klientů v našem fulfillment distribučním centru, ze kterého odbavujeme objednávky z e-shopů našich klientů, nebo distribuujeme zboží do jejich kamenných prodejen i B2B partnerských sítí.
Náplň práce:
· správa a administrace reklamací,
· komunikovat se zákazníky a dopravci dle sjednaných smluvních podmínek – vyřizování dotazů a reklamací,
· zpracovávat požadavky zákazníků na ticketovém portále, identifikovat jejich potřeb, podílet se na realizaci požadavků zákazníka,
· konzultovat změny požadavků se zákazníky,
· vyhodnocovat zákaznické požadavky ,
· spolupracovat s ostatními týmy a podílet se na interních projektech.
Co od Vás očekáváme:
· praxe v podobné pozici není podmínkou, ale výhodou (při zaškolení bez praxe počítejte s delší dobou na pobočce, než se vše naučíte a pustíme Vás na HO)
· aktivní znalost anglického jazyka na B1 úrovni – mírně pokročilý
· komunikační dovednosti, samostatnost, smysl pro detail, odolnost vůči stresu, který zkrátka k logistice patří,
· silnou orientaci na výsledek, odpovědnost, důslednost, flexibilitu,
· znalost práce s P
Co Vám můžeme nabídnout:
· zajímavou a pestrou pracovní náplň,
· možnost pracovat z domova
· flexibilní pracovní dobu – můžete počátek a konec pracovní doby, po školení, plánovat dle Vašich potřeb
· příjemné kolegy a kolektiv,
· respekt work life balance,
· stabilitu a možnost být součástí moderní firmy,
Benefity
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí