Specialista zákaznické Péče

Mošnov
Zkrácený úvazek
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý začátečník A2) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou od 20. 8. 2025
Řidičské oprávnění
Skupina B

O nás

Skladon je ryze česká firma a taky jedna velká parta kamarádů. Naši klienti z řad e-shopů a dalších obchodníků na nás outsourcují svou logistiku a my jim tak zajišťujeme kompletní fulfillmentové služby od příjmu zboží, přes skladování, odbavování až po doručování objednávek do rukou koncových zákazníků.

Rosteme, rozšiřujeme jak prostory, tak i týmy, a proto aktuálně hledáme parťáka, který nám pomůže budovat a zlepšovat podporu našich klientů v našem fulfillment distribučním centru, ze kterého odbavujeme objednávky z e-shopů našich klientů, nebo distribuujeme zboží do jejich kamenných prodejen i B2B partnerských sítí.

Náplň práce:

· správa a administrace reklamací,

· komunikovat se zákazníky a dopravci dle sjednaných smluvních podmínek – vyřizování dotazů a reklamací,

· zpracovávat požadavky zákazníků na ticketovém portále, identifikovat jejich potřeb, podílet se na realizaci požadavků zákazníka,

· konzultovat změny požadavků se zákazníky,

· vyhodnocovat zákaznické požadavky ,

· spolupracovat s ostatními týmy a podílet se na interních projektech.

Co od Vás očekáváme:

· praxe v podobné pozici není podmínkou, ale výhodou (při zaškolení bez praxe počítejte s delší dobou na pobočce, než se vše naučíte a pustíme Vás na HO)

· aktivní znalost anglického jazyka na B1 úrovni – mírně pokročilý

· komunikační dovednosti, samostatnost, smysl pro detail, odolnost vůči stresu, který zkrátka k logistice patří,

· silnou orientaci na výsledek, odpovědnost, důslednost, flexibilitu,

· znalost práce s P

Co Vám můžeme nabídnout:

· zajímavou a pestrou pracovní náplň,

· možnost pracovat z domova

· flexibilní pracovní dobu – můžete počátek a konec pracovní doby, po školení, plánovat dle Vašich potřeb

· příjemné kolegy a kolektiv,

· respekt work life balance,

· stabilitu a možnost být součástí moderní firmy,

Benefity

  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

Central Warehouse Solution s.r.o.
náměstí J. A. Komenského 18
739 44 Brušperk

IČO: 04253311
Datová schránka: hqs6s5p
Další informace:
GPS: 49.699851779587,18.223714392068,
S-JTSK: -476124.04 -1116236.29, RUIAN: 20407343

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

VYHRAJ 1 000 Kč!

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

JDU HODNOTIT