Specialista zákaznické péče

Velké Popovice
35.000 – 40.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Vhodné také pro
Kontakt
Barbora Petrasová, zobrazit tel. číslo

O nás

Pro mezinárodní společnost, která je distributorem doplňků pro vozidla 4×4, hledáme kandidáta na pozici Specialisty zákaznické péče.

Náplň práce

  • péče o svěřenou klientelu a jejich potřeby
  • komunikace se zákazníky (primárně po emailu)
  • vyřizování poptávek, od přijetí objednávky až po fakturaci
  • zajišťování přepravy zboží
  • spolupráce s ostatními odděleními a komunikace s zahraniční centrálou

Požadavky

  • český a anglický jazyk na komunikativní úrovni (slovem i písmem)
  • prozákaznický přístup, samostatnost, zodpovědnost
  • počítačová gramotnost – práce s MS Excel a MS Outlook
  • zkušenosti v zákaznickém servisu výhodou, nikoliv nutností

Benefity

  • smlouva na dobu neurčitou
  • 3 sick days
  • home office dle domluvy
  • možnost parkování zdarma u pracoviště
  • možnost využití dopravy na/z pracoviště
  • stravenkový paušál
  • rozvoj profesních znalostí, jazykové kurzy a školení
  • teambuildingové akce
  • rozmanitá práce v menším mladém týmu
  • flexibilita

Benefity

  • Práce z domova
  • Sickdays
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • Možnost parkování

Sídlo firmy

Orienta Czech s.r.o.
Vodičkova 1277/19
110 00 Praha

IČO: 05224454
Datová schránka: da6x6xr
Další informace:
GPS: 50.080486,14.423715,
S-JTSK: -742741.39 -1043806.38, RUIAN: 25977750

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.