O nás
Jsme malá firma působící na trhu již od roku 1995. Zpracováváme externě účetní, mzdové a jiné přidružené agendy. Agendy zpracováváme na informačním softwaru HELIOS RED společnosti ASSECO SOLUTION a.s. (Uvítáme zkušenosti také s jinými účetními systémy.) a jsme i certifikovaným obchodním partnerem a zajišťujeme kompletní autorizovaný servis.
Náplň práce: Zpracování účetní agendy
- kompletní zpracování účetní agendy vč. komunikace s klienty a s úřady
- práce na pozici - Samostatná účetní a administrativní činnost (m/ž).
Co od Vás očekáváme:
- rozumět účetní problematice, nemít obavy komunikovat s úřady a s klienty + aditory.
- mít znalosti o účtovém rozvrhu a dokladech jako jsou faktury vydané a přijaté, bankovní výpisy pokladny
- vědět o invetarizací účtů
- práce i s wordem a excellem
- práce s datovými schránkami
- samostatnost
- smysl pro pořádek
- sestavení výkazů zisku a ztrát a rozvah
Co Vám můžeme nabídnout:
- nástup dle dohody
- příjemné pracovní prostředí
Benefity
- Sickdays
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Vzdělávací kurzy
- Zálohy ze mzdy
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti
- Parkoviště