- 38 000 – 63 000 Kč
- Plný úvazek
Pracovní pozice je vhodná pro osoby zdravotně znevýhodněné.
Upřesňující informace: jsme specialisté v oblasti financí, realit, investic a především energetického odvětví. Jsme dodavatelem elektřiny a plynu, nadále dodáváme FVE systémy, zdroje tepla a chladící zařízení. Zabýváme se komplexním poradenstvím a projekty v rámci energetických řešení. Systémy vyřizujeme na klíč vč. případného financování. Působení máme po celé ČR a na Slovensku.
Co vás čeká: náplní práce bude zejména odbavení klientů na pobočce, kteří chodí se stávajícími i novými požadavky na správu jejich odběrných míst elektřiny či plynu, příprava podkladů pro fotovoltaické elektrárny, podání žádosti o smlouvu o připojení, PPP, tvorba cenových nabídek, evidence a zpracování obchodních případů, zpracování podkladů a smluv + administrativa.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít: vzdělání není nejpodstatnější, chuť učit se a být ambiciózní má větší váhu; komunikační dovednosti; preciznost; pozitivní přístup; trestní bezúhonnost; dochvilnost; zkušenost v oboru energetiky jsou výhodou; uživatelskou znalost balíčku MS Office.
Výhodou: orientace na energetickém trhu, fotovoltaika či MWh Vám není cizí- není to však podmínkou, vše Vás naučíme.
Co vám můžeme nabídnout: zaměstnání v rychle se rozvíjející společnosti; příspěvek na stravování (stravenkový paušál) ve výši 82 Kč na den; 200 hodin dovolené (5 týdnů dovolené); 3× sick days; zvýhodněný tarif vč. neomezených mobilních dat; přátelský kolektiv; firemní kulturní akce a sportovní aktivity; fixní mzdu + variabilní složku mzdy (horní hranice provizí není zastropována).
Kontakt: telefonicky (9:00 – 15:00 hod.) nebo e-mailem.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.