- 42 000 – 84 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Pracovní pozice je vhodná pro osoby zdravotně znevýhodněné.
Upřesňující informace: jsme specialisté v oblasti financí, realit, investic a především energetického odvětví. Jsme dodavatelem elektřiny a plynu, nadále dodáváme FVE systémy, zdroje tepla a chladící zařízení. Zabýváme se komplexním poradenstvím a projekty v rámci energetických řešení. Systémy vyřizujeme na klíč vč. případného financování. Působení máme po celé ČR a na Slovensku.
Co vás čeká: náplní práce bude zejména odbavení klientů na pobočce, kteří chodí se stávajícími i novými požadavky na správu jejich odběrných míst elektřiny či plynu, příprava podkladů pro fotovoltaické elektrárny, podání žádosti o smlouvu o připojení, PPP, tvorba cenových nabídek, evidence a zpracování obchodních případů, zpracování podkladů a smluv + administrativa.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít: vzdělání není nejpodstatnější, chuť učit se a být ambiciózní má větší váhu; komunikační dovednosti; preciznost; pozitivní přístup; trestní bezúhonnost; dochvilnost; zkušenost v oboru energetiky jsou výhodou; uživatelskou znalost balíčku MS Office.
Výhodou: orientace na energetickém trhu, fotovoltaika či MWh Vám není cizí- není to však podmínkou, vše Vás naučíme.
Co vám můžeme nabídnout: zaměstnání v rychle se rozvíjející společnosti; příspěvek na stravování (stravenkový paušál) ve výši 82 Kč na den; 200 hodin dovolené (5 týdnů dovolené); 3× sick days; zvýhodněný tarif vč. neomezených mobilních dat; přátelský kolektiv; firemní kulturní akce a sportovní aktivity; fixní mzdu + variabilní složku mzdy (horní hranice provizí není zastropována).
Kontakt: telefonicky (9:00 – 15:00 hod.) nebo e-mailem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?