- 32 000 – 35 000 Kč
 
- Plný úvazek
 
- Vhodné také pro absolventy
 
Jsme stabilní firma se silným postavením na trhu, která se specializuje na rozúčtování nákladů na teplo, vodu a další služby spojené s bydlením. Naše práce má přímý dopad na spokojenost domácností a my si zakládáme na přesnosti i férovém přístupu. Nyní hledáme nového kolegu nebo kolegyni, který/á posílí náš tým v administrativě.
Práce s daty a jejich zpracování v MS Excel
Kontrola podkladů a zadávání údajů do systému
Administrativní podpora kolegů z týmu
Komunikace v rámci firmy i s klienty
Nezbytné
Středoškolské vzdělání s maturitou
Dobrou znalost MS Excel
Samostatnost, spolehlivost a pečlivost
Ochotu učit se novým věcem
Výhodou
Praxe v administrativě nebo zákaznickém servisu
Zkušenost s prací s daty
Benefity
Možnost práce z domova (částečný home office)
5 týdnů dovolené
Pružnou pracovní dobu
Stravenkový paušál a možnost využít firemní jídelnu
Firemní akce a přátelský kolektiv
Něco navíc pro vás
Letní benefit – v červenci a srpnu máte každý pátek volný
Práci na dobu neurčitou v zavedené společnosti
Moderní kanceláře na Praze–Chodově s dobrou dostupností
Zázemí týmu, který vám pomůže se zaučením
Závěr
Chcete stabilní zaměstnání, kde se dobře skloubí práce a osobní život? Pošlete nám svůj životopis na nebo zavolejte na uvedený telefon.
Těšíme se na vás!
Jarmila Wolfová, HR

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.