- 20 800 – 20 900 Kč
 
- Zkrácený úvazek
 
- Vhodné také pro zdravotně postižené
 
Hasičská vzájemná pojišťovna, a.s., patří mezi nejstarší pojišťovací společnosti v Evropě, kdy začátek naší činnosti je datován již k roku 1900. Po znárodnění v 50. letech 20. století jsme se na český trh vrátili v roce 1992 díky iniciativě Sdružení hasičů Čech, Moravy a Slezska, které je také naším majoritním akcionářem. Jako ryze česká pojišťovna fungujeme již více než 30 let na českém pojišťovacím trhu
- Sledování nabídek výběrových řízení a zpracování nabídek pojištění
- Spolupráce s makléři, ostatními pojišťovacími zprostředkovateli a ostatními pojišťovnami
- Návrhy úprav a změn v pojistných produktech dle potřeb pojistného trhu
- Návrhy na vývoj nových produktů
- Spolupráce s příslušnými odbornými úseky pojišťovny
- Min.SŠ vzdělání
- Praxi v pojišťovnictví výhodou
- Analytické myšlení, schopnost dělat závěry a doporučení
- Výborné komunikační a prezentační dovednosti
- Časovou flexibilitu
- Profesionální a příjemné vystupování
- Znalost práce na PC
- Řidičský průkaz sk. B
- Zázemí stabilní společnosti a přátelský kolektiv
- Podpora a zaškolení v obchodní a produktové oblasti
- Možnost odborného a profesního růstu
- Balíček zaměstnaneckých výhod
- Odpovídající finanční hodnocení
- Práce na hlavní pracovní poměr
- Nástup dle dohody
 

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.