O nás
Pro našeho klienta, mezinárodní společnost působící v oblasti průmyslových řešení, hledáme šikovného a komunikativního kandidáta/kandidátku na pozici Customer Service Specialist / Customer Care.
Náplň práce:
Hledáme kolegu/kolegyni, který bude pro našeho klienta hlavním kontaktním bodem pro zákazníky. Vaším úkolem bude zajistit jejich maximální spokojenost, vyřešit dotazy, zpracovávat objednávky a hladce koordinovat celý proces od poptávky až po doručení.
Vaší každodenní náplní bude zejména:
-
komunikace se zákazníky (telefon, e-mail, osobně)
-
zpracování objednávek, poptávek a dotazů
-
zadávání objednávek, potvrzení, dodacích listů, reklamací a vratkových dokumentů do interního systému
-
práce v ERP systémech (SAP B1 nebo obdobný systém)
-
sledování dostupnosti a dodacích lhůt ve spolupráci s výrobou
-
hledání nejlepších řešení pro zákazníka a návrh alternativ
-
spolupráce s týmem i dalšími interními odděleními
-
dodržování interních standardů (např. reakce zákazníkovi do 24 hodin)
Hledáme kolegu, který:
-
má zkušenost z oblasti zákaznické podpory (ideálně 2–3 roky v administrativě/CS)
-
má středoškolské nebo vyšší vzdělání
-
má velmi dobrou znalost MS Office 365 (Outlook, Excel, Teams…)
-
má zkušenost s ERP systémem (SAP B1 nebo podobný – výhodou)
-
domluví se plynně anglicky (slovem i písmem)
-
rád pracuje s lidmi a umí naslouchat
-
je empatický, komunikativní a organizovaný
-
dokáže pracovat pečlivě, samostatně i v týmu
-
zvládá rychlé tempo, umí se adaptovat a neztrácí profesionální přístup
Co Vám můžeme nabídnout:
-
zázemí stabilní mezinárodní společnosti
-
příjemný a podporující tým
-
možnost růstu a vzdělávání
-
flexibilní a přátelské pracovní prostředí
-
práci, která má smysl a přímý dopad na spokojenost zákazníků
Pokud vás tato pozice zaujala, budeme rádi, když se nám ozvete. :)
Benefity
- Finanční bonusy a prémie
- Možnost kariérního růstu
- Vzdělávací kurzy
- Přátelské prostředí



