Customer Service Specialist / Customer Care - Praha

Praha
45.000 – 55.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Vhodné také pro
Kontakt
Sabina Ponikelská, zobrazit tel. číslo

O nás

Pro našeho klienta, mezinárodní společnost působící v oblasti průmyslových řešení, hledáme šikovného a komunikativního kandidáta/kandidátku na pozici Customer Service Specialist / Customer Care.

Náplň práce:

Hledáme kolegu/kolegyni, který bude pro našeho klienta hlavním kontaktním bodem pro zákazníky. Vaším úkolem bude zajistit jejich maximální spokojenost, vyřešit dotazy, zpracovávat objednávky a hladce koordinovat celý proces od poptávky až po doručení.

Vaší každodenní náplní bude zejména:

  • komunikace se zákazníky (telefon, e-mail, osobně)

  • zpracování objednávek, poptávek a dotazů

  • zadávání objednávek, potvrzení, dodacích listů, reklamací a vratkových dokumentů do interního systému

  • práce v ERP systémech (SAP B1 nebo obdobný systém)

  • sledování dostupnosti a dodacích lhůt ve spolupráci s výrobou

  • hledání nejlepších řešení pro zákazníka a návrh alternativ

  • spolupráce s týmem i dalšími interními odděleními

  • dodržování interních standardů (např. reakce zákazníkovi do 24 hodin)

Hledáme kolegu, který:

  • má zkušenost z oblasti zákaznické podpory (ideálně 2–3 roky v administrativě/CS)

  • má středoškolské nebo vyšší vzdělání

  • má velmi dobrou znalost MS Office 365 (Outlook, Excel, Teams…)

  • má zkušenost s ERP systémem (SAP B1 nebo podobný – výhodou)

  • domluví se plynně anglicky (slovem i písmem)

  • rád pracuje s lidmi a umí naslouchat

  • je empatický, komunikativní a organizovaný

  • dokáže pracovat pečlivě, samostatně i v týmu

  • zvládá rychlé tempo, umí se adaptovat a neztrácí profesionální přístup

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí stabilní mezinárodní společnosti

  • příjemný a podporující tým

  • možnost růstu a vzdělávání

  • flexibilní a přátelské pracovní prostředí

  • práci, která má smysl a přímý dopad na spokojenost zákazníků

Pokud vás tato pozice zaujala, budeme rádi, když se nám ozvete. :) 

Benefity

  • Finanční bonusy a prémie
  • Možnost kariérního růstu
  • Vzdělávací kurzy
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

LeasingTeam s.r.o.
Křížkovského 617/10
712 00 Ostrava

IČO: 17618321
Datová schránka: 37w36cf
Další informace:
GPS: 49.850907,18.295894,
S-JTSK: -469505.10 -1099942.18, RUIAN: 3152359

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.