- 45 000 Kč
- Plný úvazek

⛵KDO JSME?⛵
Běžně byste nás označili za personální agenturu, lovce hlav, headhuntery či náboráře.
⚓My sami sebe však označujeme za SPECIALISTY NA REGIONÁLNÍ NÁBOR.
🌊Ve vodách recruitmentu brouzdáme již slušnou řádku let. V roce 2024 jsme se však rozhodli odpoutat od původní flotily. A proto vznikla naše ⛵FLAGSHIP s ambicí být hrdou vlajkovou lodí regionálního náboru.
⛵Vyražte prozkoumat vody širokého moře recruitmentu s námi.
Baví Tě oblast kvality a jsi i zároveň zaměřený/-á na procesy? Máme zcela novou pozici!
Čti dál, co od Tebe očekáváme:
- Tvorba technologických postupů pro výrobky, stroje a pracoviště
- Tvorba kontrolních metod a standardů kvality
- Vedení jednání ohledně kvality
- Realizace a vyhodnocování interních zkoušek a tvorba protokolů
- Spolupráce na vývoji nových projektů, interních změnách, inovacích a investičních plánech
- Nápravná opatření prostřednictvím PDCA cyklu a 8D reportů
- Analýza interních neshod a vyhodnocování výrobních dat.
- Neustálé zlepšování kvality pomocí metodiky PDCA
- Technické vzdělání je výhodou
- Praxe v oblasti kvality alespoň 1 rok
- Znalost nástrojů kvality a jejich používání
- Dobré komunikační dovednosti
- Znalost práce na PC
- Flexibilní pracovní doba (volitelný začátek a konec)
- Příležitost pracovat občas z domova
- Stravování v závodní jídelně
- Zdravotní volno (sick days)
- Příspěvek na dopravu
- Příspěvek na penzijní nebo životní připojištění
- Možnost účasti na vzdělávacích kurzech a školeních
- Firemní akce a teambuildingy
- Sleva na firemní produkty a služby
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?