O nás
G&P byla založena v roce 1994 a specializuje se na špičková řešení v oblasti řízení jakosti pro výrobní průmysl. S více než 1400 zaměstnanci působíme celosvětově. Naší klíčovou hodnotou jsou jakost, znalosti a služby, které budujeme díky dlouhodobým partnerstvím se zákazníky.
Náplň práce:
- kompletní zajištění náborového procesu (od identifikace požadavků až po nástup zaměstnance),
- příprava a správa inzerce na pracovních portálech a sociálních sítích (FB, LinkedIn aj.),
- aktivní vyhledávání kandidátů (databáze, sociální sítě, doporučení, úřady práce, školy),
- vedení předvýběru a pracovních pohovorů,
- komunikace s kandidáty v průběhu celého náborového procesu,
- spolupráce s koordinátory a HR týmem při onboardingu nových zaměstnanců,
- správa dokumentace a databází kandidátů v souladu s GDPR,
- pravidelné reportování výsledků vedení.
Co od Vás očekáváme:
- praxi v oblasti náboru (výhodou zkušenost s náborem dělnických/provozních pozic),
- výborné komunikační a organizační schopnosti,
- schopnost samostatné práce i spolupráce v týmu,
- flexibilitu a ochotu cestovat po ČR (dle projektů),
- uživatelskou znalost MS Office a sociálních sítí,
- řidičský průkaz sk. B (podmínkou).
Co Vám můžeme nabídnout:
- odpovídající finanční ohodnocení 45.000,- Kč/měsíc,
- Stravenky v hodnotě 150,-Kč / den
- stabilní zaměstnání v dynamické společnosti,
- služební telefon, notebook, služební automobil k dispozici pro pracovní účely,
- možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání,
- přátelský tým
Benefity
- Sickdays
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Služební auto