
Grafton Recruitment s.r.o.
Treasury specialista s flexibilní pracovní dobou
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Umíte pracovat v Excelu a zvládáte i složitější funkce a kontingenční tabulky?
Chcete používat ANGLIČTINU pro každodenní komunikaci?
Máte relevantní znalosti či zkušenosti v oblasti FINANCÍ či ÚČETNICTVÍ?
Máte ZÁKLADY NĚMČINY a zvládnete porozumět jednoduššímu textu?
Pokud ano, hledáme právě vás!
Pracujte jako specialista řízení finančních zdrojů (Treasury) pro rostoucí mezinárodní společnost. Budete mít flexibilní pracovní dobu za získáte řadu benefitů zaměřených na další vzdělávání.
Jako Treasury specialista budete:
- zodpovídat za zúčtování bankovních transakcí do hlavní knihy,
- kontrolovat veškeré bankovní transakce nahrané do systému SAP, dohledávat případné rozdíly a řešit nesrovnalosti,
- připravovat platební příkazy, řešit schvalování plateb a s tím související komunikaci,
- účtovat o přecenění bankovních účtů vedených v cizích měnách,
- provádět měsíční odsouhlasení zůstatků na bankovních účtech se zůstatky v hlavní knize,
- zpracovávat cash flow, predikce a reporting,
- komunikovat napříč všemi odděleními převážně v anglickém jazyce.
POŽADAVKY:
Bez čeho se na této pozici neobejdete?
- Vzdělání v oblasti financí/ekonomie/účetnictví.
- Pokročilé znalosti angličtiny pro každodenní komunikaci
- Základů německé gramatiky umožňující práci s jednoduchým textem
- Znalosti finančních procesů a účetnictví
- Schopnosti pracovat na PC a s MS Office (především Excel a jeho složitější funkce)
- Pečlivosti a analytického myšlení
Výhodou bude pokud máte:
- Uživatelskou znalost systému SAP pro práci v systému
- Předchozí pracovní zkušenost v oblasti financí a účetnictví
BENEFITY:
Na jaké benefit se můžete těšit?
- Flexibilní začátek a konec pracovní doby
- 5 400 Kč na jazykové vzdělávání a další kurzy
- 2 placené dny na externí školení
- Propracovaný systém interního vzdělávání a rotační program
- 5 týdnů dovolené
- Stravenky
- Kafetérie (v hodnotě 3% hrubého měsíčního platu)
- Úrazové a cestovní připojištění i pro soukromé účely
- Zaměstnanecké slevy
- Občerstvení na pracovišti, včetně košíků s ovocem
- Teambuildingy a zaměstnanecké akce
Lokalita: Praha (v docházkové vzdálenosti stanice metra)



