- 30 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Oficiální název firmy je Karton P+P spol. s r. o.. Jsme specialisté na školní a kancelářské potřeby od roku 1996. Postupně jsme se především díky kvalitě našich produktů, ale i dobrým vztahům s obchodními partnery vypracovali v oblasti školních potřeb, až na pozici jedničky na českém a slovenském trhu.
Hledáme samostatného a pečlivého kandidáta na pozici samostatné účetní. Požadujeme minimálně středoškolské vzdělání s maturitou a 5letou praxi v oblasti účetnictví. Ideální kandidát má smysl pro detail.
* Kompletní vedení podvojného účetnictví (faktury, pokladna, banka, majetek, interní doklady, cestovné)
* Měsíční účetní uzávěrky a vykazování, zpracování a kontrola DPH
* Roční uzávěrky, inventury, podklady pro auditory a daňové poradce
* Práce v účetním systému Navision
* Spolupráce s ostatními účetními a odděleními
* Výbornou znalost účetnictví a daňové problematiky právnických osob
* Praxi s vedením účetnictví min 5 let, uzávěrkami a DPH
* Schopnost pracovat samostatně, systematicky a s důrazem na detail, dodržovat všechny termíny
* Zodpovědný přístup a chuť dotahovat věci do konce
* Aktivní komunikace s vedením firmy
* Zázemí stabilní české společnosti s rodinnou atmosférou
* Základní mzdu, odměny, 13.plat
* Služební telefon a notebook
* 4 týdny dovolené + po roce navyšování dovolené
* Příspěvek na stravování a občerstvení na pracovišti
* Firemní akce
* Naše produkty za zlomek ceny
* Edenred kartu
* Možnost dalšího vzdělávání
* Přátelské pracovní prostředí
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?