CONTROLLER (m/ž/d)
- Libeň, Praha
- Brink's Cash Solutions (CZ) a.s.
-
Benefity:
Volné místo ve firmě Quinn Hotels Praha, a.s.
Pracovní poměr | práce na plný úvazek, zkrácený úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | pracovní smlouva (hpp) |
Lokalita | Praha Karlín, Praha |
Firma | Quinn Hotels Praha, a.s. |
Kategorie | Bankovnictví, finance a pojišťovnictví, Právní služby a soudnictví, Ubytování a cestovní ruch |
Min. vzdělání | Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou |
Hotel Hilton Prague, jeden z největších 5* hotelů v Centrální Evropě s 800 pokoji a velkou kapacitou pro konfereční události. Práce v centru Prahy u metra C Florenc. Mezinárodní řetězec, stabilní značka a mnoho spokojených zaměstnanců i hostů nejen v ČR, ale po celém světě v rámci více než 6000 hotelů.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Společnost Hilton nabízí jedinečné pracovní příležitosti v prostředí prestižního hotelového řetězce.
Typically, candidates hold a bachelor's degree in Finance, Accounting or Law, which in this case we do not require! We are looking for someone patient, good with computer - administrative skills. Good communicator and negotiator. If you have an understanding of contract law and possess a strong attention to detail it is fair advantage.
• Experience in a contract administration role or a related field, or you enjoy administrative work
• Good negotiation and mediation skills
• Possesses superior attention to detail in order to spot inconsistencies in contracts
• Has previous experience in customer service and good communication skills
• Able to work productively independently and as part of a team
• Analytical thinking skills and problem-solving abilities
• Previous experience on similar position or within corporate is an asset
• Strong organizational and time management abilities valued
• Proficient in MS Word and MS Excel
• Good understanding of Czech is a must
• Develop contract proposals from existing templates to support organizational goals
• Review contract estimates, including proposed materials, production costs, etc and determine whether they seem reasonable and accurate
• Ensure that all records are accurate and up to date
• Write contract letters and other communications and notices
• Negotiate and approve contract terms while ensuring that projects remain within the established budget
• Attend meetings to assess progress on projects which are in motion, and take detailed notes to share with stakeholders
• Create regular status reports regarding progress on projects
• Analyze contracts to ensure they comply with state and federal laws and regulations in cooperation with two legal firms
Flexible working time based on agreement
Full time contract or shortened based on your possibilities to 75%
Competitive salary and benefits package
Hilton brand employer - certified as GREAT PLACE TO WORK
Office located in the city center of Prague, car parking for team members
Your benefits will include competitive starting salary and holiday entitlement. As an employee, you will become a member of the Hilton GO, which provides reduced hotel room rates in our hotels worldwide.
We look forward to explaining in detail the range of excellent benefits that you would expect from a global hotel organization like Hilton Worldwide. Learn more now about Hilton Hotels& Resorts - the global leader of hospitality.
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Vše, co potřebujete vědět o registraci na úřadě práce - musím se registrovat, kde se registrovat, kdy se registrovat se dozvíte v daném článku. Jak probíhá osobní schůzka a co můžete zařídit online z pohodlí domova. Věděli jste, že již nemusíte na úřad práce v místě vašeho trvalého bydliště, ale stačí ten, který je nejblíže vašemu bydlišti, byť jen přechodnému?
Povíme vám vše k tématu “pracovní smlouva na dobu určitou a prodloužení”. Zjistíte, jaké máte možnosti, když se blíží konec vašeho pracovního poměru, kolikrát může zaměstnavatel využít možnost opakovaného prodloužení pracovní smlouvy na dobu určitou a kdy nastává automatické prodloužení pracovní smlouvy na dobu určitou.
Na služební cestu se většina z nás těší. Můžete si i hezky přivydělat díky cestovním náhradám, neboli dietám. Na co všechno máte nárok? Jaké jsou vaše povinnosti na služební cestě? Kdy můžete služební cestu odmítnout? Zodpovíme v našem článku.
Specifickou interní směrnicí zaměstnavatele je pracovní řád, který zaměstnancům upřesňuje jejich povinnosti. Každá společnost by měla mít svůj pracovní řád, se kterým všechny své zaměstnance seznámí. Proto jsme pro vás připravili kompletní pracovní řád, který si můžete zdarma stáhnout a upravit dle potřeb své společnosti.
Pojďme se detailněji podívat, jak vypadá nerovnoměrně rozvržená pracovní doba na příkladech. Zjistíte, jak zákoník práce definuje nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobu, a mnoho dalšího.
Víte, že novela zákoníku práce přinesla sdílené pracovní místo? Sdílení pracovního místa znamená, že minimálně dva zaměstnanci se střídají na stejném pracovním místě a dohromady svými částečnými úvazky pokryjí pracovní úvazek celý. Představíme vám základní pravidla, výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa.
Jsme lidé, máme rozdílné povahy, přístupy, způsob komunikace, zájmy a mnoho dalšího. Hranice mezi legrací a šikanou je často velmi tenká; co je pro jednoho zábava, může být pro jiného ponižující nebo nepříjemné. Z důvodu různosti vzniká prostředí, které nahrává šikaně. Povíme si, co to je šikana v práci, jaké jsou druhy šikany na pracovišti, jak se bránit, co dělat, když jste svědkem. Závěrem si řekneme, jak každý z nás může šikaně zabránit.
Dali jste si práci s přípravou životopisu, hledáním vysněné práce a pozvali si vás na pohovor? Není důležité, zda se bude jednat o online pohovor či osobní. Vhodné oblečení musíte zvolit v obou případech. A to bez ohledu na to, s kým ze společnosti se setkáte. Nepodceňujte pohovor s “jen” personalistou, protože ten může do dalších kol výběrového řízení poslat někoho jiného. První dojem můžete udělat jen jednou.
Ukážeme vám, kdo může ve společnosti výpověď převzít, a dva způsoby, jak si nechat přijetí výpovědi zaměstnavatelem potvrdit. Poradíme vám, jak postupovat, pokud váš zaměstnavatel odmítl převzít výpověď.
Systémů pro podporu náborů, takzvaných ATS (anglická zkratka “Applicant Tracking System”), či jim podobných, najdete na současném trhu nepřeberné množství. Všechny tyto softwary spojuje společný cíl - vylepšit administrativní a náborové procesy ve firmách tak, aby byly rychlé, efektivní a ušetřily personalistům čas. Jak vybrat ten, který bude nejvíce vyhovovat požadavkům vaší firmy vám v tomto článku sice neporadíme, ale najdete v něm praktický přehled nejznámějších náborových aplikací či softwarů, který aktuálně trh nabízí.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje