Volné místo ve firmě Quinn Hotels Praha, a.s.

Contract Administrator - Hilton Prague

Pracovní poměr práce na plný úvazek, zkrácený úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva (hpp)
Lokalita Praha  Karlín, Praha
Firma Quinn Hotels Praha, a.s.
Kategorie Bankovnictví, finance a pojišťovnictví, Právní služby a soudnictví, Ubytování a cestovní ruch
Min. vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Quinn Hotels Praha, a.s.

Hotel Hilton Prague, jeden z největších 5* hotelů v Centrální Evropě s 800 pokoji a velkou kapacitou pro konfereční události. Práce v centru Prahy u metra C Florenc. Mezinárodní řetězec, stabilní značka a mnoho spokojených zaměstnanců i hostů nejen v ČR, ale po celém světě v rámci více než 6000 hotelů.

Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:

Quinn Hotels Praha, a.s.

O nás

Společnost Hilton nabízí jedinečné pracovní příležitosti v prostředí prestižního hotelového řetězce.

What are we looking for?

Typically, candidates hold a bachelor's degree in Finance, Accounting or Law, which in this case we do not require! We are looking for someone patient, good with computer - administrative skills. Good communicator and negotiator. If you have an understanding of contract law and possess a strong attention to detail it is fair advantage.

• Experience in a contract administration role or a related field, or you enjoy administrative work

• Good negotiation and mediation skills

• Possesses superior attention to detail in order to spot inconsistencies in contracts

• Has previous experience in customer service and good communication skills

• Able to work productively independently and as part of a team

• Analytical thinking skills and problem-solving abilities

• Previous experience on similar position or within corporate is an asset

• Strong organizational and time management abilities valued

• Proficient in MS Word and MS Excel

 Good understanding of Czech is a must

What will I be doing?

• Develop contract proposals from existing templates to support organizational goals

• Review contract estimates, including proposed materials, production costs, etc and determine whether they seem reasonable and accurate

• Ensure that all records are accurate and up to date

• Write contract letters and other communications and notices

• Negotiate and approve contract terms while ensuring that projects remain within the established budget

• Attend meetings to assess progress on projects which are in motion, and take detailed notes to share with stakeholders

• Create regular status reports regarding progress on projects

• Analyze contracts to ensure they comply with state and federal laws and regulations in cooperation with two legal firms

What will it be like to work for Hilton?

Flexible working time based on agreement

Full time contract or shortened based on your possibilities to 75%

Competitive salary and benefits package

Hilton brand employer - certified as GREAT PLACE TO WORK

Office located in the city center of Prague, car parking for team members

Your benefits will include competitive starting salary and holiday entitlement. As an employee, you will become a member of the Hilton GO, which provides reduced hotel room rates in our hotels worldwide.

We look forward to explaining in detail the range of excellent benefits that you would expect from a global hotel organization like Hilton Worldwide. Learn more now about Hilton Hotels& Resorts - the global leader of hospitality.

Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

CONTROLLER (m/ž/d)

Nutně vás hledají
  • Libeň, Praha
  • Brink's Cash Solutions (CZ) a.s.
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Občerstvení na pracovišti
Zveřejněno: 23. dubna
Nutně vás hledají
  • Chodov, Praha
  • TOP HOTELS GROUP a.s.
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
včerejší
  • Karlín, Praha
  • ERV Evropská pojišťovna, a. s.
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • ...
Zveřejněno: 25. dubna
  • Praha
  • JISTU recruitment s.r.o.
  • 50 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 24. dubna
  • Karlín, Praha
  • K&L Rock Services s.r.o.
  • 35 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Zálohy ze mzdy
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
Zveřejněno: 24. dubna
  • Malá Strana, Praha
  • STARCHANGE, s.r.o.
  • 36 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 23. dubna
  • Pardubice
  • NonStop Consulting s.r.o.
  • od 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. srpna
  • Olomouc
  • CENTR GROUP-ELMONT s.r.o.
  • 25 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. března
  • Brno
  • CENTR GROUP-ELMONT s.r.o.
  • od 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. října
  • Krupka
  • ELPOR s.r.o.
  • 38 000 – 46 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Kariérní růst
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Zahraniční pracovní cesty
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • Parkoviště
Zveřejněno: 8. února
  • Pardubice
  • Elektropomůcky Pardubice s.r.o.
  • 36 000 – 42 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
Zveřejněno: 8. února

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Brink's Cash Solutions (CZ) a.s., ManpowerGroup s.r.o., JLV, a.s., Talentinno s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., CALPRA s.r.o., Lagardere Travel Retail, a.s., mBlue Czech, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., TOP HOTELS GROUP a.s., EVROPA realitní kancelář, JISTU recruitment s.r.o., Česká pošta, s.p., PCHD Transport s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, LITE z.s., Mardorm Consult s.r.o., SIRIUS FINANCE, a. s., Kongresové centrum Praha, a.s., Alma bio s.r.o., Waf-Waf Group s.r.o., Hotel Prokop Square, ERV Evropská pojišťovna, a. s., Gastro Group Service s.r.o., Jiří Langer, Partners Financial Services, a.s., Randstad HR Solutions s.r.o., CRI ameba.eu, s.r.o., MIKUPEX TRADE s.r.o., Twisto payments a.s., Manuvia Czech s.r.o., Discovery Tours s.r.o., ADEBA s.r.o., EKOSPOL a.s., Special Service International, spol. s r.o., JOB LEADER EUROPE s.r.o., Věra Pietrasová, Ušetřeno.cz s.r.o., GLOBAL ASSISTANCE a.s., Ubbe s. r. o., K&L Rock Services s.r.o., TEDi obchodní s.r.o., Delirest services s.r.o., Martin Schneider, Grafton Recruitment s.r.o., STARCHANGE, s.r.o., Pražské Benátky s.r.o., ENERGON Consulting a.s., ProfesKontakt, s.r.o., SPGroup a.s., Matlok, s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Referent / Referentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Převozník / Převoznice, Řidič / Řidička, Výpravčí, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Fakturant / Fakturantka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Likvidátor / likvidátorka škod, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Realitní makléř / makléřka, Odborný pracovník / pracovnice, Obchodní manažer / manažerka, Oblastní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Výrobní ředitel / ředitelka (CTO), Instruktor / Instruktorka, Kouč / Koučka, Lektor / Lektorka, Učitel, Pedagog / Učitelka, Pedagožka, Trenér / Trenérka, Elektrotechnik / Elektrotechnička, Elektrospecialista / Elektrospecialistka, Právní specialista / specialistka, Delegát / Delegátka, Průvodce / Průvodkyně, Recepční, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Servisní technik / technička

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 8 - Libeň, Praha 4 - Michle, Praha 1 - Nové Město, Praha 8 - Karlín, Praha 6 - Ruzyně, Praha 4 - Krč, Praha 4 - Chodov, Praha 8 - Střížkov, Praha 10 - Hostivař, Praha 6 - Veleslavín, Praha 4 - Nusle, Praha 7 - Holešovice, Praha 5 - Radotín, Praha 4 - Modřany, Praha 3 - Žižkov, Praha 5 - Smíchov, Praha 5 - Zbraslav, Praha 7 - Troja, Praha 1 - Staré Město, Praha 10 - Uhříněves, Praha 5 - Jinonice, Praha 8 - Kobylisy, Praha 1 - Malá Strana, Praha 10 - Dolní Měcholupy, Praha 1 - Hradčany, Vysočany, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Na co se připravit při registraci na úřad práce

Na co se připravit při registraci na úřad práce

Vše, co potřebujete vědět o registraci na úřadě práce - musím se registrovat, kde se registrovat, kdy se registrovat se dozvíte v daném článku. Jak probíhá osobní schůzka a co můžete zařídit online z pohodlí domova. Věděli jste, že již nemusíte na úřad práce v místě vašeho trvalého bydliště, ale stačí ten, který je nejblíže vašemu bydlišti, byť jen přechodnému?

Jak zajistíte prodloužení pracovní smlouvy

Jak zajistíte prodloužení pracovní smlouvy

Povíme vám vše k tématu “pracovní smlouva na dobu určitou a prodloužení”. Zjistíte, jaké máte možnosti, když se blíží konec vašeho pracovního poměru, kolikrát může zaměstnavatel využít možnost opakovaného prodloužení pracovní smlouvy na dobu určitou a kdy nastává automatické prodloužení pracovní smlouvy na dobu určitou.

Vše, co potřebujete vědět o cestovních náhradách

Vše, co potřebujete vědět o cestovních náhradách

Na služební cestu se většina z nás těší. Můžete si i hezky přivydělat díky cestovním náhradám, neboli dietám. Na co všechno máte nárok? Jaké jsou vaše povinnosti na služební cestě? Kdy můžete služební cestu odmítnout? Zodpovíme v našem článku.

Jak správně napsat pracovní řád + vzor zdarma

Jak správně napsat pracovní řád + vzor zdarma

Specifickou interní směrnicí zaměstnavatele je pracovní řád, který zaměstnancům upřesňuje jejich povinnosti. Každá společnost by měla mít svůj pracovní řád, se kterým všechny své zaměstnance seznámí. Proto jsme pro vás připravili kompletní pracovní řád, který si můžete zdarma stáhnout a upravit dle potřeb své společnosti.

Nerovnoměrná pracovní doba s příklady

Nerovnoměrná pracovní doba s příklady

Pojďme se detailněji podívat, jak vypadá nerovnoměrně rozvržená pracovní doba na příkladech. Zjistíte, jak zákoník práce definuje nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobu, a mnoho dalšího.

Výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa

Výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa

Víte, že novela zákoníku práce přinesla sdílené pracovní místo? Sdílení pracovního místa znamená, že minimálně dva zaměstnanci se střídají na stejném pracovním místě a dohromady svými částečnými úvazky pokryjí pracovní úvazek celý. Představíme vám základní pravidla, výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa.

Co dělat, když se setkáte se šikanou na pracovišti

Co dělat, když se setkáte se šikanou na pracovišti

Jsme lidé, máme rozdílné povahy, přístupy, způsob komunikace, zájmy a mnoho dalšího. Hranice mezi legrací a šikanou je často velmi tenká; co je pro jednoho zábava, může být pro jiného ponižující nebo nepříjemné. Z důvodu různosti vzniká prostředí, které nahrává šikaně. Povíme si, co to je šikana v práci, jaké jsou druhy šikany na pracovišti, jak se bránit, co dělat, když jste svědkem. Závěrem si řekneme, jak každý z nás může šikaně zabránit.

První dojem - jak se vhodně obléct na pohovor

První dojem - jak se vhodně obléct na pohovor

Dali jste si práci s přípravou životopisu, hledáním vysněné práce a pozvali si vás na pohovor? Není důležité, zda se bude jednat o online pohovor či osobní. Vhodné oblečení musíte zvolit v obou případech. A to bez ohledu na to, s kým ze společnosti se setkáte. Nepodceňujte pohovor s “jen” personalistou, protože ten může do dalších kol výběrového řízení poslat někoho jiného. První dojem můžete udělat jen jednou.

Zaměstnavatel nechce převzít výpověď

Zaměstnavatel nechce převzít výpověď

Ukážeme vám, kdo může ve společnosti výpověď převzít, a dva způsoby, jak si nechat přijetí výpovědi zaměstnavatelem potvrdit. Poradíme vám, jak postupovat, pokud váš zaměstnavatel odmítl převzít výpověď.

Top 20 ATS systémů, které hýbou HR

Top 20 ATS systémů, které hýbou HR

Systémů pro podporu náborů, takzvaných ATS (anglická zkratka “Applicant Tracking System”), či jim podobných, najdete na současném trhu nepřeberné množství. Všechny tyto softwary spojuje společný cíl - vylepšit administrativní a náborové procesy ve firmách tak, aby byly rychlé, efektivní a ušetřily personalistům čas. Jak vybrat ten, který bude nejvíce vyhovovat požadavkům vaší firmy vám v tomto článku sice neporadíme, ale najdete v něm praktický přehled nejznámějších náborových aplikací či softwarů, který aktuálně trh nabízí.

account benefit den IT management Office pec plat pracovní Prague prostředí role společnost brand computer employee employer finance hotel PR pracovní příležitost pracovní příležitosti profi příležitost příležitosti report

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena