Volné místo ve firmě Quinn Hotels Praha, a.s.

Sales Administrative Assistant - Hilton Prague

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva (hpp)
Práce vhodná také pro absolventy
Lokalita Praha  Pobřežní 311/1, Karlín, Praha, 186 00
Firma Quinn Hotels Praha, a.s.
Kategorie Administrativa, zákaznický servis, Obchod, nákup a prodej zboží
Min. vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyk. znalosti Český jazyk (Expert C2), Anglický jazyk (Pokročilý B2)
Délka prac. poměru na dobu neurčitou

O nás

Quinn Hotels Praha, a.s.

Hotel Hilton Prague, jeden z největších 5* hotelů v Centrální Evropě s 800 pokoji a velkou kapacitou pro konfereční události. Práce v centru Prahy u metra C Florenc. Mezinárodní řetězec, stabilní značka a mnoho spokojených zaměstnanců i hostů nejen v ČR, ale po celém světě v rámci více než 6000 hotelů.

O nás

We are welcoming new applications for a position of Sales Administrative Assistant in our current Sales team of Hilton hotels in Prague.

Check our website for more information about Hilton Prague: https://hrbuddyhiltonprague.notion.site/hrbuddyhiltonprague/Hello-we-are-glad-that-you-are-here-49a93a6ef1694a6c81d945cc61cae848

What you I be doing?

As a Sales Administrative Assistant, you will fully support the Sales team, from administrative and logistic perspective, manage own organizational responsibilities and assist with general office duties in timely manner.

Specifically you will be responsible for performing the following tasks to the highest standards:

· Complete accurate travel and sales reports in time

· Support the team with client oriented responsibilities inclusive sales trips preparation, office meetings, arranging giveaways and on prospecting new potential accounts

· Organize global and local Sales initiatives

· Become proactive member of the team providing creative and business ideas

· Managing local loyalty program for bookers

· Daily assistance with administrative tasks

· Partial responsibility for general office needs (orders, maintenance, post office visits etc.)

What are we looking for?

Czech speaking fluent candidates

A Sales Administrative Assistant is always working with other Team Members to deliver the Hilton standards at the best.

To successfully fill this role, you should maintain the attitude, behaviours, skills, and values that follow:

· Excellent communication skills

· High level of IT skills, including Excel, PowerPoint, and Word

· Proactive approach to meeting deadlines and targets

· Excellent organizational and administration skills

What will it be like to work for Hilton?

Hilton is the leading global hospitality company, spanning the lodging sector from luxurious full-service hotels and resorts to extended-stay suites and mid-priced hotels. For nearly a century, Hilton has offered business and leisure travelers the finest in accommodations, service, amenities and value. Hilton is dedicated to continuing its tradition of providing exceptional guest experiences across its global brands. Our vision “to fill the earth with the light and warmth of hospitality” unites us as a team to create remarkable hospitality experiences around the world every day. And, our amazing Team Members are at the heart of it all.

Benefity

  • Finanční bonusy / prémie Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst Kariérní růst
  • Vzdělávací kurzy Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie Kafetérie
  • Slevy na firemní zboží Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na spoření / pojištění Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí Přátelské prostředí
  • Relax zóna Relax zóna
  • Občerstvení na pracovišti Občerstvení na pracovišti
  • Parkoviště Parkoviště
Zobrazit výpis pracovních nabídek

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak na ukončení pracovního poměru ze zdravotních důvodů

Jak na ukončení pracovního poměru ze zdravotních důvodů

V tomto díle našeho seriálu o skončení pracovního poměru se zaměříme na to, jaké máte možnosti, pokud se zhorší váš zdravotní stav, například dlouhodobě pozbudete zdravotní způsobilost nebo jste v pracovní neschopnosti. Jak je to s výpovědní lhůtou, kdy se neprodlužuje a kdy se naopak prodlužuje.

Vše, co potřebujete znát o práci v noci

Vše, co potřebujete znát o práci v noci

Práce v noci je specificky upravena v zákoníku práce a ukládá vašemu zaměstnavateli řadu povinností. Právnickou řeč jsme pro vás zlidštili a zjistíte, co to je práce v noci, jaká je minimální výše příplatku za práci v noci, jak musí váš zaměstnavatel upravit pracoviště a kdo nesmí práci v noci vykonávat.

Kdy a jak si říct o zvýšení platu a uspět

Kdy a jak si říct o zvýšení platu a uspět

Kdy je nejlepší čas zajít za šéfem, že chcete navýšit plat? Jak konkrétně si o navýšení říci? Ukážeme i věty, které mohou vaše vyjednávání o vyšším platu zničit. Co když firma přidat nechce nebo nemůže?

I vy se na pohovoru ptejte! Jaké jsou typy testování

I vy se na pohovoru ptejte! Jaké jsou typy testování

Byli jste pozváni na osobní nebo virtuální pracovní pohovor? Pojďme si připravit otázky, které byste při pracovním pohovoru měli položit vy svému budoucímu zaměstnavateli.

Vzdělávání v HR - TOP 10 magazínů

Vzdělávání v HR - TOP 10 magazínů

V tomto článku jsme pro vás připravili přehled TOP 10 magazínů o HR vzdělávání, které zaujímají přední příčky nejen díky své návštěvnosti, ale především díky kvalitnímu obsahu, který skutečně vzdělává a inspiruje. Pojďte s námi objevit ty nejlepší zdroje informací v oblasti HR! 😉

TOP 10 podcastů v HR co stojí za to poslouchat

TOP 10 podcastů v HR co stojí za to poslouchat

Seznamte se s naším výběrem TOP 10 podcastů zaměřených na lidské zdroje. Ať už jste v oboru HR dlouholetým profesionálem nebo jen hledáte aktuální informace a trendy, tyto podcasty vám nabídnou širokou škálu témat a poznatků. Získejte přehled o tom nejlepším z HR světa. 🎧🌟

Dohoda o pracovní činnosti a vše, co vás zajímá

Dohoda o pracovní činnosti a vše, co vás zajímá

V tomto článku se dozvíte odpovědi na všechny otázky, které můžete mít ohledně dohody o pracovní činnosti. Kdy a jak se platí daně, jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním.

Teambuilding z pohledu firmy i zaměstnance

Teambuilding z pohledu firmy i zaměstnance

Teambuilding - co to je, jak jej připravit? Dáme vám tipy na teambuilding, jednotlivé aktivity, i ty netradiční. Účastníte se teambuildingu? Poradíme vám, na co si dát pozor. Není to jen o zábavě.

Jak na výpověď ve zkušební době? Použijte VZOR

Jak na výpověď ve zkušební době? Použijte VZOR

Ukončení pracovního poměru ve zkušební době není nic, co bychom chtěli. Ale občas i přes veškerou snahu to musíme udělat. Poradíme vám, jak správně postupovat při zrušení pracovního poměru ve zkušební době, a přidáme i formulář, který můžete použít.

Jak napsat životopis - online vzor

Jak napsat životopis - online vzor

Životopis je vaší první vizitkou, kterou se představujete potenciálnímu zaměstnavateli. Je to dokument, který shrnuje vaše vzdělání, pracovní zkušenosti, dovednosti a zájmy. Jak ale napsat životopis, který bude poutavý, přehledný a profesionální? Co by měl životopis obsahovat a co naopak vynechat? Jak se odlišit od ostatních uchazečů o práci? A jak napsat motivační nebo průvodní dopis? V tomto článku vám poradíme, jak vytvořit životopis podle nejnovějších trendů a jak se vyhnout nejčastějším chybám. Přečtěte si naše tipy a uvidíte, že psaní životopisu nemusí být tak složité, jak se zdá.

account business deadline HR IT NDA Office pec Prague role assistant brand dar hotel PR program report standard
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena