Office Manager & Executive Assistant: hledáme samostatného krotitele chaosu 🚀

Královo Pole, Brno
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Hledáme parťáka, který udrží administrativní motor naší firmy v chodu na plné obrátky, abychom mohli dál úspěšně poskytovat prvotřídní služby našim globálním 🌎 klientům z řad velkých hráčů z oblastí Oil&Gas ⛽a Transport ✈️🚅. Určitě se s námi už dnes potkáváš nejenom na benzinkách a letištích. Jenom zatím nevíš, že jsme to my, kdo každý den pracuje na tom, aby tyto služby fungovaly bez výpadků. 

Máš chuť stát se oporou naší liščí smečky a zajistit, že kancelář pojede v pohodovém rytmu každý den? 🦊 

Jsme součástí mezinárodní skupiny ambiFOX, která je i přes svůj globální přesah tělem i duší startupová. Ladí tvoje osobnost s dynamikou mezinárodního startupu a umíš se do svých úkolů pořádně opřít? Welcome to the fox’s hole 🦊🦊🦊. 

💡 Co budeš mít pod palcem?

Hned na začátku tě chceme upozornit, že každý tvůj den bude jiný a bude zahrnovat poměrně dost drobných operativních úkolů. Pokud si umíš práci zorganizovat a preferuješ hands-on agendu, jsi na správném místě! 

🏢 Chod kanceláře: od objednání kávy přes zajištění kancelářských potřeb po komunikaci s úklidovkou. Zkrátka zajistíš, že kolegům nebude v officu nic chybět. Pomůžeš taky se zabydlením po stěhování, které nás brzy čeká. 

🧑🏻‍💼 Podporu našeho CEO Dominika a dalších leaderů: úkoly v této kategorii budou dost různorodé – od úkolů na pár minut (objednání myši pro nového kolegu) po koordinaci větších projektů (např. zařízení nového auta včetně polepů nebo stěhování). 

📆 Plánování směn: zajišťujeme podporu 24/7 a máme i směnný provoz. Na tebe budeme spoléhat při plánování směn na každý měsíc. 

🚗 Cestovní příkazy a služebky: postaráš se o rezervaci hotelu i vyúčtování pracovní cesty. 

💰 Základní HR/payroll administrativu: zvládneš připravit podklady pro mzdovku, přidělit kurzy BOZP nebo nachystat dodatek. Nemusíš mít rozsáhlé HR zkušenosti; podpoří tě naše HRBP Domi i externí právnička. 

🪅 Interní akce a komunikaci: budeš se podílet na organizaci akcí, ať už půjde o popracovní pivo nebo vánoční večírek. Taky se postaráš, aby všichni z týmu měli informace o tom, co je ve firmě nového. 

💳 Přípravu podkladů pro účetní: Připravíš faktury k zaúčtování a pohlídáš si, že mají všechny náležitosti daňového dokladu. 

 

Nečekej nudnou administrativní roli, rutinu ani to, že budeš jen vařit kafe. Naopak – budeme rádi, když se budeš aktivně podílet na budování firemní kultury, zlepšování procesů i prostředí. 

👀 Jak poznáme, že jsi náš člověk?

Máš relevantní předchozí zkušenosti. Hledáme člověka, který se už nějakou dobu pohybuje na samostatné pozici v office managementu a/nebo v roli Executive asistenta. Pokud k tomu můžeš nabídnout i zkušenosti z administrativy, budeme jen rádi. 

Domluvíš se anglicky na úrovni B2 a vyšší (budeš komunikovat s mezinárodním týmem) a k tomu mluvíš plynně česky nebo slovensky

Spolehlivost a zodpovědnost jsou tvé druhé jméno. Pokud se na něčem domluvíme, platí to. Taky jsi diskrétní a umíš pracovat s interními a citlivými informacemi. 

Umíš se nad úkoly zamyslet a všímáš si i detailů. Dokumenty, co ti projdou rukama, jsou bez chyb a nestává se, že by ti něco uteklo. 

Dokážeš pracovat samostatně – nepotřebuješ, aby ti práci někdo naplánoval. Naopak si dokážeš i velký projekt rozdělit na dílčí úkoly a rozvrhnout si čas tak, aby vše bylo hotové včas. 

✅ Jsi proaktivní, zdravě asertivní a baví tě učit se novým věcem. Když se setkáš s novým úkolem, bereš ho jako příležitost se naučit něco nového, ne jako vopruz. 

Potěší nás i to, pokud už máš zkušenosti s plánováním směn, znalosti pracovněprávní legislativy nebo třeba přehled v oblasti BOZP. Pokud zkušenosti nemáš, zvládneme tě do všeho zaučit. Jediná podmínka je, aby tě tato oblast zajímala. 

🚀 Co za to?

  • Flexibilní pracovní doba 
  • Možnost občasného home officu – role je už ze své podstaty spíš onsite, ale čas od času je možné pracovat z domova. 
  • 5 týdnů dovolené 
  • Super tým, co táhne za jeden provaz 
  • Šance být součástí mezinárodní skupiny s přístupem startupu 
  • Proplacené certifikace a možnost dalšího vzdělávání – jazyky, odborné kurzy, soft skills školení 
  • Pet-friendly a bike-friendly kanceláře v Brně 
  • Stravenky, MultiSport karta a další benefity 
  • Individuální koučink a firemní mini knihovna 

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Dog-friendly office
  • Cyclist-friendly office

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

SMS finance, a.s. | SMS finance, a.s. | Brno Brno
  • 42 000 – 65 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
COMFOR STORES a.s. | COMFOR STORES a.s. | Brno Brno
  • 32 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
IDEA nábytek, s.r.o. | IDEA nábytek, s.r.o. | Modřice Modřice
  • 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 21. listopadu
IDEA nábytek, s.r.o. | IDEA nábytek, s.r.o. | Modřice Modřice
  • 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 21. listopadu
PENTACO, spol. s r. o. | PENTACO, spol. s r. o. | Boskovice Boskovice
  • 32 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 21. listopadu
PRAMOS, a.s. | PRAMOS, a.s. | Šitbořice Šitbořice
  • 28 000 – 32 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. listopadu
MUNIPOLIS s.r.o. | MUNIPOLIS s.r.o. | Brno Brno
  • 30 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 21. listopadu
NEMEC WORLD s.r.o. | NEMEC WORLD s.r.o. | Staré Brno, Brno Staré Brno, Brno
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. listopadu
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. listopadu
Fastenal Europe, s.r.o. | Fastenal Europe, s.r.o. | Líšeň, Brno Líšeň, Brno
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro studenty
Zveřejněno: 20. listopadu
Partners Financial Services, a.s. | Partners Financial Services,… | Brno Brno
  • 30 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 19. listopadu
ALEMAR Real and Trading s.r.o. | ALEMAR Real and Trading s.r.o. | Žabčice Žabčice
  • 15 000 – 40 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 19. listopadu
Jobs Contact Personal, s.r.o. | Jobs Contact Personal, s.r.o. | Vranovice, Brno-venkov Vranovice, Brno-venkov
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. listopadu
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o. | Manuvia Expert Recruitment CZ… | Brno Brno
  • 40 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. listopadu
Deklarace odpovědného podnikání z. s. | Deklarace odpovědného… | Veveří, Brno Veveří, Brno
  • 27 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. listopadu
Unique Personalservice s.r.o. v likvidaci | Unique Personalservice s.r.o.… | Plzeň-město Plzeň-město
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 20. dubna
Leverage Holding s.r.o. | Leverage Holding s.r.o. | Vinohrady, Praha Vinohrady, Praha
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. prosince
ARISTARS a.s. | ARISTARS a.s. | Krč, Praha Krč, Praha
  • 35 000 – 100 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. ledna
Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o. | Reed Personnel Services Czech… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. listopadu
Toyoda Gosei Czech, s.r.o. | Toyoda Gosei Czech, s.r.o. | Klášterec nad Ohří Klášterec nad Ohří
  • do 42 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 24. února
HT International s.r.o. | HT International s.r.o. | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 5. dubna
SH Job Partners s.r.o. | SH Job Partners s.r.o. | Dýšina Dýšina
  • 55 000 – 75 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. července
Partners Financial Services, a.s. | Partners Financial Services,… | Zlín Zlín
  • 39 000 – 59 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. července
Martin MLÁDEK | Martin MLÁDEK | Praha Praha
  • 38 000 – 42 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. června

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
OHLA ŽS, a.s., Správa železnic, státní organizace, SMS finance, a.s., COMFOR STORES a.s., CLEANCAT s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Broker Investment, s.r.o., 4M Power Consulting s.r.o., IDEA nábytek, s.r.o., TRIDO, s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Jobs Contact Personal, s.r.o., VEZEKO s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., RSD SERVICES LIMITED, Advantage Consulting, s.r.o., PENTACO, spol. s r. o., PRAMOS, a.s., MUNIPOLIS s.r.o., BEGHELLI - ELPLAST,a.s., NEMEC WORLD s.r.o., ProfesKontakt, s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Proveon, a.s., Fastenal Europe, s.r.o., Tesco Stores ČR a.s., TextilEco a.s., Fitkitchen s.r.o., Ekodoma s.r.o., SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o., COLORprofi, spol. s r.o., TT HOLDING, a.s., JOBSTART s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Partners Financial Services, a.s., AC Jobs, s.r.o., Česká pošta, s.p., WELLDO, s.r.o., Perfect Canteen, ALEMAR Real and Trading s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., Jednota, spotřební družstvo v Mikulově, Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., Diallogue Česká republika a.s., Crocodille ČR, spol. s r.o., Správa hřbitovů města Brna, příspěvková organizace, HANYA corporation s.r.o., Hobel online media s.r.o., DOLTAK s.r.o., Petr Havlík, Rex Concepts BK Czech s.r.o., Manuvia Job s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Překladatel / Překladatelka, Recepční, Referent / Referentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Dispečer / Dispečerka, Disponent / disponentka dopravy, Specialista / specialistka logistiky, Specialista / specialistka plánování, Závozník / Závoznice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční analytik / analytička, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Účetní, Barman / Barmanka, Číšník / Servírka, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka zahraničního obchodu, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Trenér / Trenérka, Pracovník / pracovnice ve službách, Stavbyvedoucí, Stavební dozor, Stavební technik / technička, Sociální pracovník / pracovnice, Manažer / manažerka kvality, Provozní manažer / manažerka, Prodejce / prodejkyně vozů, Elektrikář / Elektrikářka, Servisní technik / technička, Pracovník / pracovnice ostrahy, Strážný / Strážná, Vrátný / Vrátná, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Brno, Modřice, Zábrdovice, Brno, Blansko, Zastávka, Velké Meziříčí, Štýřice, Brno, Boskovice, Šitbořice, Bosonohy, Brno, Staré Brno, Brno, Celá ČR, Líšeň, Brno, Vyškov, Trnitá, Brno, Kuřim, Pustiměř, Prostějov, Rájec-Jestřebí, Bystřice nad Pernštejnem, Troubsko, Žabčice, Vranovice, okres Brno-venkov, Měnín, Mikulov, okres Břeclav, Domašov, Kyjov, okres Hodonín, Čechyně, Rousínov, Veveří, Brno

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

koučink zkušenost
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT