- 45 000 – 54 999 Kč
- Plný úvazek
Hledáme parťáka, který udrží administrativní motor naší firmy v chodu na plné obrátky, abychom mohli dál úspěšně poskytovat prvotřídní služby našim globálním 🌎 klientům z řad velkých hráčů z oblastí Oil&Gas ⛽a Transport ✈️🚅. Určitě se s námi už dnes potkáváš nejenom na benzinkách a letištích. Jenom zatím nevíš, že jsme to my, kdo každý den pracuje na tom, aby tyto služby fungovaly bez výpadků.
Máš chuť stát se oporou naší liščí smečky a zajistit, že kancelář pojede v pohodovém rytmu každý den? 🦊
Jsme součástí mezinárodní skupiny ambiFOX, která je i přes svůj globální přesah tělem i duší startupová. Ladí tvoje osobnost s dynamikou mezinárodního startupu a umíš se do svých úkolů pořádně opřít? Welcome to the fox’s hole 🦊🦊🦊.
Hned na začátku tě chceme upozornit, že každý tvůj den bude jiný a bude zahrnovat poměrně dost drobných operativních úkolů. Pokud si umíš práci zorganizovat a preferuješ hands-on agendu, jsi na správném místě!
🏢 Chod kanceláře: od objednání kávy přes zajištění kancelářských potřeb po komunikaci s úklidovkou. Zkrátka zajistíš, že kolegům nebude v officu nic chybět. Pomůžeš taky se zabydlením po stěhování, které nás brzy čeká.
🧑🏻💼 Podporu našeho CEO Dominika a dalších leaderů: úkoly v této kategorii budou dost různorodé – od úkolů na pár minut (objednání myši pro nového kolegu) po koordinaci větších projektů (např. zařízení nového auta včetně polepů nebo stěhování).
📆 Plánování směn: zajišťujeme podporu 24/7 a máme i směnný provoz. Na tebe budeme spoléhat při plánování směn na každý měsíc.
🚗 Cestovní příkazy a služebky: postaráš se o rezervaci hotelu i vyúčtování pracovní cesty.
💰 Základní HR/payroll administrativu: zvládneš připravit podklady pro mzdovku, přidělit kurzy BOZP nebo nachystat dodatek. Nemusíš mít rozsáhlé HR zkušenosti; podpoří tě naše HRBP Domi i externí právnička.
🪅 Interní akce a komunikaci: budeš se podílet na organizaci akcí, ať už půjde o popracovní pivo nebo vánoční večírek. Taky se postaráš, aby všichni z týmu měli informace o tom, co je ve firmě nového.
💳 Přípravu podkladů pro účetní: Připravíš faktury k zaúčtování a pohlídáš si, že mají všechny náležitosti daňového dokladu.
Nečekej nudnou administrativní roli, rutinu ani to, že budeš jen vařit kafe. Naopak – budeme rádi, když se budeš aktivně podílet na budování firemní kultury, zlepšování procesů i prostředí.
✅ Máš relevantní předchozí zkušenosti. Hledáme člověka, který se už nějakou dobu pohybuje na samostatné pozici v office managementu a/nebo v roli Executive asistenta. Pokud k tomu můžeš nabídnout i zkušenosti z administrativy, budeme jen rádi.
✅ Domluvíš se anglicky na úrovni B2 a vyšší (budeš komunikovat s mezinárodním týmem) a k tomu mluvíš plynně česky nebo slovensky.
✅ Spolehlivost a zodpovědnost jsou tvé druhé jméno. Pokud se na něčem domluvíme, platí to. Taky jsi diskrétní a umíš pracovat s interními a citlivými informacemi.
✅ Umíš se nad úkoly zamyslet a všímáš si i detailů. Dokumenty, co ti projdou rukama, jsou bez chyb a nestává se, že by ti něco uteklo.
✅ Dokážeš pracovat samostatně – nepotřebuješ, aby ti práci někdo naplánoval. Naopak si dokážeš i velký projekt rozdělit na dílčí úkoly a rozvrhnout si čas tak, aby vše bylo hotové včas.
✅ Jsi proaktivní, zdravě asertivní a baví tě učit se novým věcem. Když se setkáš s novým úkolem, bereš ho jako příležitost se naučit něco nového, ne jako vopruz.
Potěší nás i to, pokud už máš zkušenosti s plánováním směn, znalosti pracovněprávní legislativy nebo třeba přehled v oblasti BOZP. Pokud zkušenosti nemáš, zvládneme tě do všeho zaučit. Jediná podmínka je, aby tě tato oblast zajímala.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.