- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Za každou dobře fungující firmou stojí někdo, kdo má v číslech naprostý pořádek. Někdo, kdo se nezalekne závěrky, auditu ani složitější DPH. Někdo, kdo dokáže převzít odpovědnost – a zároveň má prostor pracovat po svém.
Nečeká vás rutina – čeká vás respektovaná pozice, zdravě ambiciózní tým a vedení, které ví, že bez dobré účetní to prostě nejde! 😊
* Ucelené vedení účetní agendy středně velké firmy s výrobní a obchodní činností
* Samostatná příprava měsíčních i ročních účetních uzávěrek a spolupráce na auditu
* Kontrola a účtování majetku, zásob, rezerv, dohadných položek i zahraničních operací
* Dohlížení na správnost DPH včetně zvláštních režimů (přenesení daňové povinnosti, OSS)
* Komunikace s auditory, úřady, bankami a poradci
* Vedení menšího týmu účetních a úzká spolupráce s kolegy z ekonomického a obchodního oddělení
* Spoluúčast na nastavování efektivních a moderních procesů v rámci účetnictví i celé firmy
* Ekonomické vzdělání (SŠ/VŠ)
* Praxe jako hlavní účetní (alespoň 3 roky)
* Výborná znalost české účetní legislativy a daňové předpisy
* Zkušenosti s audity a orientace v zákulisí účetní závěrky
* Umět pracovat v systému POHODA
* Českou rodinnou společnost
* 25 dní dovolené
* Školení a vzdělávání
* Stravenky v hodnotě 110 Kč/den
* Motivační ohodnocení (měsíční prémie a roční odměny)
* Lokalita: Svitavy

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.