- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jde pozici na částečný úvazek, která je vhodná pro vysokoškolské studenty. Náplní práce je administrativní podpora jednatele společnosti v češtině, němčině a angličtině, správa příchozích a odchozích dokumentů, jejich formátování a archivace, spolupráce na vybraných projektech, správa pokladny a podpora vymáhání pohledávek. Executive Assistant bude zapojován/a i do ostatních činností agentury podle momentální
potřeby. Podle toho, jak se bude spolupráce vyvíjet, existuje potenciál přetransformovat pracovní místo a zaměřit pracovníka na určitou specializovanou agendu, případně po dokončení studia i nastoupit na full-time pozici.
POŽADOVANÉ A PREFEROVANÉ ZNALOSTI
Je nutná dobrá znalost němčiny a angličtiny na úrovni vhodné pro telefonickou komunikaci. Znalost každého dalšího jazyka je velkou výhodou a určitě dojde k jejich uplatnění. Dále je nutná znalost efektivní práce s běžnými kancelářskými aplikacemi (Word, Excel, Outlook). Výhodou je pokročilá znalost práce s grafickými programy Adobe či dovednost psaní všemi deseti prsty. Jakékoli další technické znalosti jsou velkou výhodou a může dojít k jejich uplatnění. Executive Assistant by měl/a mít osobnostní dispozice, které mu/jí
umožní zvládat každodenní stresové situace, řešit samostatně a systematicky více problémů najednou, a přitom svým odhodláním a „tahem na branku“ vzbuzovat důvěru u spolupracovníků a zákazníků.
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT
Můžeme nabídnout osobní přístup a pracovní prostředí v malém kolektivu. Naše pracovní agenda a postupy se stále vyvíjejí spolu s novými technologiemi a obchodní expanzí, takže nový spolupracovník bude mít možnost profesně růst spolu s naší společností a její směřování do jisté míry sám ovlivnit. Dobře se u nás
bude cítit ten, kdo rád přemýšlí o širších souvislostech o své činnosti, pro řešení nestandardního problému si dokáže sám vytvořit metodiku a dokáže o ní diskutovat. Základní platové ohodnocení na úrovni
odpovídající kvalifikaci uchazeče je postupně navyšováno v závislosti na tom, jaké role, a s jakou efektivitou bude pracovník schopen plnit.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?