- Plný úvazek
Pracovní náplň:
- Každodenní komunikace s českými a zahraničními zákazníky
- Příjem zákaznických objednávek a jejich zadávání do ERP systému
- Vystavování cenových nabídek pro zákazníky
- Tvorba a aktualizace krátkodobých a dlouhodobých prodejních výhledů
- Tvorba podkladů pro kalkulace prodejních cen, jednání o prodejních cenách
- Sestavovaní a vyhodnocování obchodních KPI
- Spolupráce se všemi odděleními napříč společností
- Řešení Ad-hoc úkolů
- Účast na zahraničních služebních cestách
Požadujeme:
- VŠ, SŠ, ekonomický/obchodní směr výhodou
- Výbornou znalost anglického nebo německého jazyka vzhledem ke každodenní ústní i písemné komunikaci
- Všeobecný ekonomický přehled, orientaci v obchodním prostředí
- Dobrá znalost nástrojů MS Office, zejména MS Excel a MS Outlook
- Přirozenou autoritu, přesvědčivý ústní a písemný projev, „pro zákaznický“ přístup
- Samostatnost, flexilbilitu, efektivitu při práci
- Ochotu učit se novým věcem, schopnost rozlišit priority
- Pečlivost, důslednost, spolehlivost
Nabízíme:
- Dovolená 25 dnů, příspěvek na stravování, příspěvek na jazykové vzdělávání, pružná pracovní doba