Manažer zákaznického servisu a logistiky

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost ManpowerGroup s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

ManpowerGroup s.r.o.

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.

Máte nějaké zkušenosti s vedením zákaznického servisu, či logistického oddělení? Můžete nabídnout znalosti ohledně projektového managementu a silné komunikační dovednosti? Už jste někdy slyšel/a o mezinárodních přepravách a víte co je to Supply chain a jaké jsou dopravní požadavky v rámci mezinárodního FMCG? 

Popis pozice:

Vítěz tohoto výběrového řízení bude zodpovědný za zlepšování procesů zákaznického servisu s cílem zajistit snížení nákladů a zvýšení účinnosti v rámci daných povinností. Budete aktivní prvek mezi zákazníky, pobočkami v regionech a interními odděleními, a zároveň budete mít zodpovědnost za neustálou spolupráci mezi těmito bloky. 

Co se týče zákaznického servisu, budete:

- zajišťovat a průběžně zvyšovat efektivitu zákaznického servisu jak pro interní, tak externí zákazníky
- řídit a podporovat procesy řízení objednávek včetně nových spouštění 
- kontrolovat, analyzovat a průběžně zlepšovat kvalitu daných procesů
- provádět denní a měsíční reporty

Pro logistiku Vaše činnosti budou: 

- rozvíjení plánu pro dodávky výrobků
- koordinace příchozího toku materiálu od interních dodavatelů k externím dodavatelům
- průběžná kontrola pro další optimalizaci dopravních procesů a údržbu/zlepšení rychlosti prodeje
- udržování a následné zlepšování kvality procesů dopravy s cílem redukovat náklady na přepravu


Profil kandidáta:

- alespoň bakalářské vzdělání s relevantní praxí s obdobnými činnostmi
- vzdělání a/nebo zkušenosti s exportem na mezinárodní úrovni 
- skvělé počítačové dovednosti (SAP, MS Office, Outlook)
- znalosti a dovednosti z oboru projektového managementu
- velmi dobré komunikační dovednosti
- znalost supply chain
- angličtina na výborné úrovni, čeština nebo němčina výhodou

Nabízíme:

- práci v nadnárodní stabilní společnosti
- atraktivní balíček benefitů
- bonusy
- 5 týdnů dovolené
- stravenky
- 3 sick days

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

měsíční zkušenost
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT