- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní poměr na dobu určitou s předpokladem prodloužení, jednosměnný provoz.
Čemu se budete u zaměstnavatele věnovat: komunikovat se zákazníky na jednotlivých teritoriích v oblasti zajišťování servisu; Komunikovat se zprostředkovateli a obchodními manažery na jednotlivých teritoriích v oblasti zajišťování servisu a péče o zákazníky; zaškolovat servisní pracovníky; vést a zajistit servisní zásahy po stránce personální i technické; sledovat garančních fondy, návrhy na vyplacení; operativně řešit konkrétní technické či technologické problémy – komunikovat a konzultovat s ostatními útvary; organizovat prodej náhradních dílů; spoluzodpovídat za optimální stav skladu; navrhovat strategie práce se stávajícími zákazníky; spolupracovat na tvorbě interních dokladů a směrnic; aktivně spolupracovat s ostatními útvary firmy; hledat možnosti vylepšení zařízení u zákazníků – příležitosti pro prodej.
Co od Vás zaměstnavatel očekává, co bude Vaší výhodou: SŠ nebo VŠ vzdělání – technický obor; technické povědomí; uživatelská znalost MS Office; praxe v technické oblasti – servis, výroba, konstrukce, případně v obchodu; znalost AJ nebo RJ na pokročilé úrovni; řidičský průkaz sk. B.
Zaměstnavatel hledá člověka klidného, spolehlivého, pečlivého a odolného stresu. Ideální kandidát by měl být zároveň komunikativní, tvořivý a organizačně schopný, aby si bez větších problémů poradil v kontaktu s podřízenými i zákazníky.
Nabízené výhody: příspěvek na dopravu, příspěvek na stravování, příspěvek na sdružování, 5 týdnů dovolené, příspěvek na životní pojištění, příspěvek na zdraví, po zaučení navýšení mzdy, jazykové kurzy a další.
Kontakt – Mgr. Kudrnovská Kateřina; tel.: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo (od 06:00 hod. do 14:30 hod.), e-mail: e-mail přes (pro zaslání životopisu).

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.