- 70 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Naše vize míří vysoko, ale Vysočino – věříme, že je na tvé půdě člověk, který naplní naše představy!
Hledáme manažera, jehož nejsilnější zbraní bude, kromě zkušeností, jeho OSOBNOST. Vaše role bude silně strategická, a to na úrovni komunikace zásadních otázek se stávajícími zákazníky. Hledáme tedy člověka otevřeného, energického, komunikativního, který má strategické myšlení a silnou orientaci na zákazníka.
Na pozici, která je pro nás značně klíčová, uplatníte své dosavadní obchodní zkušenosti z mezinárodního prostředí. Občasné cestování v rámci Evropy, a částečně také za oceán, bude nedílnou součástí Vaší práce. Jelikož jsme výrobní společnost, technická orientace je opravdu nutností. Ovšem hlavním úkolem nebude ani business development, ani řešení technických projektů, nýbrž rozvoj vztahů se zákazníky a nastavování spolupráce k maximální vzájemné spokojenosti.
Jako manažer budete řídit poměrně velký tým lidí. Je řada úkolů, které máme před sebou. Mezi nimi bude i nastavení kvalitnějších procesů, ať už interně, tak směrem k zákazníkovi.
Věříte, že máte předpoklady pro takovou roli manažera? Pak nám pošlete svůj životopis v angličtině.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?