- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
Zákaznický Servis
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Společnost působící v oblasti mechanických a elektronických bezpečnostních systémů hledá posilu do týmu na pozici:
ZÁKAZNICKÝ SERVIS
Jaká je náplň práce?
- Zakládání objednávek, administrace objednávek v systému
- Zákaznický servis, telefonická podpora obchodního týmu
- Fakturace
- Koordinace výrobních a dodacích termínů
- Administrativa a evidence reklamací (zodpovědnost za komunikaci)
- Zakládání cen do ceníku (nákup/prodej)
Lokalita: Praha 10
Nástup: ihned
POŽADAVKY:
- SŠ vzdělání
- praxi na obdobné pozici v oboru zákaznické péče (B2B)
- výbornou uživatelskou znalost práce na PC (Outlook, Excel, MAX+ výhodou)
- výborné komunikační a organizační schopnosti
- zákaznický přístup
- komunikativní znalost AJ
- schopnost pracovat s technickým produktem
BENEFITY:
- 13. mzda
- 5 týdnů dovolené
- závodní stravování
- příspěvek na penzijní připojištění
- pracovní doba 37,5 hodiny týdně
- práce na hlavní pracovní poměr
- 3 dny sick day



