- 15 000 – 16 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Upřesňující údaje:
Co Vás na této pozici čeká?
" Samostatné vedení ekonomiky svěřených dotačních a nedotačních projektů a svěřeného střediska
" Příprava rozpočtů, analýz, reportů, a jejich vyhodnocení
" Kontrola příjmů, výdajů, pohledávek, závazků, plateb a cash flow projektů
" Verifikace nákladových položek, příprava podkladů k fakturaci, zajištění čerpání dotací
" Příprava podkladů pro audity a kontroly a inventury
" Spolupráce na rozvoji postupů a metodik
Jak si Vás představujeme?
" SŠ/ VŠ vzdělání ekonomického směru
" Praktická znalost účetních postupů
" Dobrá znalost produktů MS Office
" Praxe minimálně 2 roky na pozici ekonom, účetní nebo controller
" Zkušenosti s dotačními projekty a programem Navision výhodou
" Znalost anglického jazyka B1
" Komunikační a sociální dovednosti
Co Vám nabídneme?
" Dáme Vám k dispozici 5 týdnů dovolené a až tři dny zdravotního volna navíc
" Mzdové ohodnocení odpovídající pracovnímu nasazení, včetně výkonových odměn
" Možnost osobního rozvoje
" Příspěvek na závodní stravování, závodní jídelna v areálu pracoviště
" Další zaměstnanecké benefity – systém Cafeteria, příspěvek na penzijní připojištění/ životní pojištění, zvýhodněné mobilní tarify aj.
" Prostorné parkoviště pro automobily, kryté parkoviště pro motocykly a jízdní kola
" Zastávka autobusu MHD v areálu, vlaková zastávka PID/ČD cca 5 minut pěšky
" Pro cestu do práce můžete ale třeba využít i cyklostezku, která vede z Prahy podél Vltavy
" Po zapracování prodloužení pracovního poměru na dobu neurčitou
" Členem našeho týmu se můžete stát již od příštího měsíce nebo podle domluvy
Místo pracoviště: Husinec – Řež, zhruba 20 minut od Prahy (vlak PID, bus MHD)

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.