- 65 000 – 95 000 Kč
- Plný úvazek

Upřesňující údaje:
Co Vás na této pozici čeká?
" Samostatné vedení ekonomiky svěřených dotačních a nedotačních projektů a svěřeného střediska
" Příprava rozpočtů, analýz, reportů, a jejich vyhodnocení
" Kontrola příjmů, výdajů, pohledávek, závazků, plateb a cash flow projektů
" Verifikace nákladových položek, příprava podkladů k fakturaci, zajištění čerpání dotací
" Příprava podkladů pro audity a kontroly a inventury
" Spolupráce na rozvoji postupů a metodik
Jak si Vás představujeme?
" SŠ/ VŠ vzdělání ekonomického směru
" Praktická znalost účetních postupů
" Dobrá znalost produktů MS Office
" Praxe minimálně 2 roky na pozici ekonom, účetní nebo controller
" Zkušenosti s dotačními projekty a programem Navision výhodou
" Znalost anglického jazyka B1
" Komunikační a sociální dovednosti
Co Vám nabídneme?
" Dáme Vám k dispozici 5 týdnů dovolené a až tři dny zdravotního volna navíc
" Mzdové ohodnocení odpovídající pracovnímu nasazení, včetně výkonových odměn
" Možnost osobního rozvoje
" Příspěvek na závodní stravování, závodní jídelna v areálu pracoviště
" Další zaměstnanecké benefity – systém Cafeteria, příspěvek na penzijní připojištění/ životní pojištění, zvýhodněné mobilní tarify aj.
" Prostorné parkoviště pro automobily, kryté parkoviště pro motocykly a jízdní kola
" Zastávka autobusu MHD v areálu, vlaková zastávka PID/ČD cca 5 minut pěšky
" Pro cestu do práce můžete ale třeba využít i cyklostezku, která vede z Prahy podél Vltavy
" Po zapracování prodloužení pracovního poměru na dobu neurčitou
" Členem našeho týmu se můžete stát již od příštího měsíce nebo podle domluvy
Místo pracoviště: Husinec – Řež, zhruba 20 minut od Prahy (vlak PID, bus MHD)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?