- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
Bližší informace: Ing. Martin Karp, vedoucí ekonomického a personálního oddělení organizace
Sociální služby Slezská Ostrava, příspěvková organizace, tel. zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Požadované doklady: životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se zabezpečování požadovaných činností, výpis z evidence Rejstříku trestů, ne starší než 3 měsíce, cizí státní příslušník obdobný doklad,
ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Zaslané materiály budou uchazečům vráceny spolu s písemným vyrozuměním o výsledku
výběrového řízení.
Předpokládaný nástup: 1. 1. 2022, pracovní poměr na dobu neurčitou.
Platové zařazení: 10. platová třída podle délky uznané praxe, v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění;možnost postupného přiznání osobního příplatku dle § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, v platném znění.
Přihláška musí obsahovat:
přesné označení výběrového řízení, jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum
a podpis uchazeče. Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze jej nahradit údaji
uvedenými v životopise, v průvodním dopise apod.
Lhůta pro podání přihlášky: do 25. 10. 2021 včetně, přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Způsob a místo podání: poštou nebo osobním doručením na ekonomické a personální
oddělení příspěvkové organizace Sociální služby Slezská Ostrava,
Riegrova 1/3, Ostrava – Hrušov v zalepené obálce označené
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ PO č.7/2021 NEOTVÍRAT, s uvedením
adresy uchazeče.
Adresa, na kterou se přihláška posílá:
Sociální služby Slezská Ostrava, příspěvková organizace
vedoucí ekonomického a personálního oddělení
Ing. Martin Karp
Stará cesta 125/4
711 00 Ostrava – Hrušov
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení i bez uvedení důvodu kdykoliv v průběhu zrušit
nebo nevybrat žádného z uchazečů.
Požadované vzdělání: VŠ vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné
vzdělání, směr ekonomický.
Jiné požadavky: praxe v ekonomické agendě, znalost právních předpisů, zejména
zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 23/2017 Sb., o pravidlech rozpočtové odpovědnosti, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších
předpisů, vyhlášky č. 114/2002 Sb., o fondu kulturních a sociálních potřeb, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změnách některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů. Schopnost
aplikace právních předpisů v praxi, zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, dobré komunikační a organizační dovednosti, výbornáznalost práce na PC (MS Office, aj.)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?