- 26 220 – 30 400 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
požadavky: minimálně středoškolské vzdělání s maturitou ekonomického směru, samostatnost, dobré vystupování, komunikativnost, pečlivost, spolehlivost, administrativní zdatnost, schopnost efektivního plánování, aktivní přístup, dobrá znalost práce na PC, orientace v účetním software, zkušenost v daňové a účetní problematice
výhodou: znalost NNO, řidičský průkaz sk. B
náplň práce: zodpovědnost za komplexní ekonomickou činnost v organizaci s ročním rozpočtem 50 mil. Kč, příprava a kontrola čerpání rozpočtu organizace a jednotlivých služeb, plánování hospodaření a zpracování návrhů k ekonomickému řízení organizace, zodpovědnost za efektivní využívání financí, zodpovědnost za vypracování účetní závěrky, auditu a zpracování daňových přiznání, spolupráce s auditorem, spolupráce na tvorbě a aktualizaci metodických postupů a vnitřních předpisů ekonomického úseku, příprava a realizace výběrových řízení při nákupu majetku a služeb, podíl na přípravě a následném vyúčtování projektů/dotací, komunikace s úřady v oblasti ekonomiky a financí, řízení malého týmu provozně-ekonomického úseku
nabízíme: smysluplná práce na celý úvazek, zaškolení a kontinuální podpora, pravidelné vzdělávání, mzda od 40 000,–.Kč, 25 dní dovolené, pružná pracovní doba, zázemí stabilní společnosti, nástup dohodou
Pokud vás zaujala nabídka a splňujete požadavky, zašlete emailem strukturovaný životopis s připojením dvou referencí a motivační dopis s vysvětlením, proč se ucházíte o pozici v naší organizaci. Podklady zasílejte Ing. Renatě Vobejdové (e-mail přes ), a to do 22. 7. 2021. Výběrové řízení probíhá ve více kolech. Na osobní pohovor do druhého kola budou telefonicky pozváni jen vybraní uchazeči/vybrané uchazečky. Organizace si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit bez výběru kandidáta.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.