- 37 000 Kč
- Plný úvazek

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Jste pečlivý/á, organizovaný/á a neunikne Vám žádný detail? Vidíte se v mezinárodním prostředí?
ANO? V tom případě čtěte dále.
Nabízíme příležitost pro stabilní společnost, kde máte možnost pracovat na 100 % z HO a být pravou ruku pro zahraniční management.
- budete pravou rukou pro management, budete jim tedy usnadňovat práci v podobě plánování schůzek, zařizování služebních cest, nezbytné administrativy jako jsou faktury apod.
- svou kreativitu budete moct využít při plánování firemních akcí
- tak jako všude, budou Vás čekat ad hock úkoly
- máte za sebou praxi na obdobné pozici (asistent/asistentka)
- komunikativní angličtinu a němčinu
- organizační schopnosti máte na jedničku
- multitasking bude rozhodně potřeba
- umíte pracovat s MS Office
- 25 dní dovolené
- stravenky
- možnost 100 % HO
- benefit kartu 2000 Kč / měsíčně
- home office s příspěvkem 100 kč na každý den práce z domova
- flexibilní pracovní dobu (pevné jádro 10.00 - 14.00 hod)
- multisport kartu
- možnost firemní mateřské školky Ostrava, Praha (pro děti od 1,5 let)
- roční finanční bonus ke mzdě

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.