Asistent/ka vedení společnosti

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva (hpp)
Lokalita Brno
Firma 100% REWORK s.r.o.
Kategorie Administrativa, zákaznický servis
Min. vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:

100% REWORK s.r.o.

Co od Vás očekáváme:

Jsme český holding, který zastřešuje 4 firmy (100% REWORK, 100% REWORK Plus, TM technik, Workspot). Všechny firmy provozují činnosti spojené s oblastí kontroly kvality pro automobilový průmysl, 3D měření, prodej a kalibrace měřidel. Máme pobočky po celé ČR, hlavní centrála je v Brně a pro tu bychom rádi našli nového kolegu/kolegyni, který/á zajistí podporu management týmu – majiteli, obchodnímu, provoznímu a finančnímu řediteli. Hledáme pozitivního člověka s úsměvem na tváři, který má výborné organizační schopnosti a spíše vyhledává rozmanitou práci, kterou je schopen uřídit.

Zároveň bude fajn, pokud Vás baví následující typy činnosti:

  • příprava podkladů pro obchodní jednání, příprava prezentací
  • správa kalendářů, organizace schůzek a zajišťování občerstvení na tyto schůzky
  • účast na poradě vedení – organizace, zápis z jednání
  • koordinace dodavatelů služeb (pro energie, úklid, kanceláře v Brně)
  • správa „info emailu“ všech společností
  • správa smluv např. ohledně pojištění, nájemní smlouvy, archivace smluv se zákazníky
  • zpracování dat a příprava různých typů analýz
  • udržování chodu kanceláře, ať je vše na svém místě a hezky to na centrále vypadá
  • zajištění nákupu kancelářských potřeb, práce s heliosem
  • zajištění příchozí, odchozí pošty, evidence v systému kde poštu zpracováváme, včetně digitalizace dokumentů
  • vyhledávání ubytování, letenek pro management a určité skupiny zaměstnanců, když cestují po pobočkách nebo mimo ČR
  • podpora při organizace veletrhů v ČR a Slovensku
  • zpracování cestovních výkazů a docházky pro management
  • spolupráce s marketingem
  • drobné nákupy

Předností Vám bude pokud:

  • máte nejméně 3 roky zkušenosti na obdobné pozici s vysokou mírou samostatnosti
  • máte výborné organizační schopnosti a jste schopen/schopna řešit více úkolů najednou
  • umíte komunikovat s různými skupinami zaměstnanců (od ředitelů velkých firem až po naše zaměstnance na kontrole)
  • kamarádíte se MS Office, zejména Wordem, Excelem a Power Pointem
  • umíte řešit více úkolů najednou a prioritizovat
  • umíte komunikovat alespoň základní věci v anglickém jazyce (např. objednat ubytování, odpovědět na email)
  • je pro vás samozřejmostí diskrétnost, loajalita
  • a jste aktivní řidič sk. B

Jak je to u nás s ostatními podmínkami?

  • kanceláře máme kousek od centra se zastávkou autobusu přímo před areálem.
  • máme stravenky v hodnotě 100 Kč
  • můžete u nás chodit na kurz angličtiny
  • 2 dny Sick day
  • Cafeteria systém
  • telefon, notebook je samozřejmost

Nástup možný ihned, ale rádi si počkáme na kvalitního kandidáta.

Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Brno
  • Brand Promotion CZ, s.r.o.
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Firemní akce
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
Zveřejněno: 20. dubna
Nutně vás hledají
  • Brno
  • Fastenal Europe, s.r.o.
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro cizince
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Přátelské prostředí
  • Parkoviště
Zveřejněno: 25. dubna
  • Brno
  • ENERG-SERVIS a.s.
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • ...
Zveřejněno: 24. dubna
  • Brno
  • energo synergy group s.r.o.
  • 20 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • Dog-friendly office
Zveřejněno: 24. dubna
  • Brno
  • COMFOR STORES a.s.
  • 30 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
Zveřejněno: 23. dubna
  • Brno
  • GERBRICH s.r.o.
  • 29 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
Zveřejněno: 23. dubna
  • Brno
  • Broker Consulting, a.s.
  • 30 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Kariérní růst
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Parkoviště
Zveřejněno: 22. dubna
  • Celá ČR
  • AWP P&C Česká republika - odštěpný…
  • 33 400 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 22. dubna
  • Slatina, Brno
  • ALUTERN s.r.o.
  • 42 000 – 62 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • 13., případně 14. plat
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
Zveřejněno: 24. dubna
  • Ústí nad Orlicí
  • KONZUM, obchodní družstvo v Ústí nad…
  • od 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 20. února

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Fitkitchen s.r.o., O2 Czech Republic a.s., Proveon, a.s., Brand Promotion CZ, s.r.o., Lead - Project Advices s.r.o., SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Gi Group Czech Republic, s.r.o., MUNIPOLIS s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Česká pošta, s.p., SMS finance, a.s., Building Exterior Service CZ, s.r.o., Manuvia Czech s.r.o., Fastenal Europe, s.r.o., Tomáš Krejčíř, Rex Concepts PLK Czech s.r.o., NOVOTNÝ CONSULTING s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Areklama s.r.o., Nejbaby s.r.o., PetCenter CZ s.r.o., Čapčuch Pavel, JUDr., advokát, Partners Financial Services, a.s., Crocodille ČR, spol. s r.o., Grafton Recruitment s.r.o., K&L Rock Services s.r.o., ENERG-SERVIS a.s., HANYA corporation s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., AMNproTrade s.r.o., energo synergy group s.r.o., Cross buildings s.r.o., SKY SELECT INT., s.r.o., JOBSTART s.r.o., Josef Mrtvý, BEGHELLI - ELPLAST,a.s., COMFOR STORES a.s., GERBRICH s.r.o., Jobs Contact Personal, s.r.o., ProfesKontakt, s.r.o., Generace Care z.ú., Trenkwalder a.s., PROROZVOZ s.r.o., EnergoSolar, Kaufland Česká republika v.o.s., GEM s.r.o., Broker Consulting, a.s., ONIO s.r.o., AMAX, s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Ubbe s. r. o., Advantage Consulting, s.r.o., De Vries Group, a.s., JISTU recruitment s.r.o., ALUTERN s.r.o., TAMDA BRNO s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Recepční, Specialista / specialistka plánování, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Balení zásilek, Kurýr / Kurýrka, Logistik / Logistička, Operátor / operátorka poštovního provozu, Poštovní doručovatel / doručovatelka, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Skladník / Skladnice, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Účetní, Manager, Obsluha lidí, Provozní / F&B Manager, Marketingový asistent / asistentka, Mediální asistent / asistentka, PR specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Pracovník / pracovnice ve službách, Produktový manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Brno, Celá ČR, Slatina, Brno, Šlapanice, okres Brno-venkov

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Zaměstnávání osob se zdravotním postižením

Zaměstnávání osob se zdravotním postižením

Zaměstnávání osob se zdravotním postižením je důležité nejen pro sociální společnost, ale i pro vaši firmu. Ukážeme vám i jiné než jen finanční výhody. Pokud nemůžete osoby se zdravotním postižením zaměstnávat, představíme vám možnosti, jaké máte, abyste nemuseli odvádět částky do státního rozpočtu. Ukážeme vám, jaké jsou klíčové výhody zaměstnávání lidí s postižením. Abyste měli všechny informace, připojíme i nejčastější chyby zaměstnavatelů při zaměstnávání postižených, a rady, jak se těmto chybám vyhnout.

Vše, co potřebujete vědět o rodičovské dovolené

Vše, co potřebujete vědět o rodičovské dovolené

S námi získáte základní přehled o tom, jak dlouho trvá rodičovská dovolená, kdy končí rodičovská dovolená, jak se vypočítává a jak správně postupovat při jejím ukončení. Přidáme také užitečné informace, jak zajistit hladký návrat do zaměstnání po rodičovské dovolené.

Jak zajistíte prodloužení pracovní smlouvy

Jak zajistíte prodloužení pracovní smlouvy

Povíme vám vše k tématu “pracovní smlouva na dobu určitou a prodloužení”. Zjistíte, jaké máte možnosti, když se blíží konec vašeho pracovního poměru, kolikrát může zaměstnavatel využít možnost opakovaného prodloužení pracovní smlouvy na dobu určitou a kdy nastává automatické prodloužení pracovní smlouvy na dobu určitou.

Poznáte signály, že je čas na změnu zaměstnání? Poradíme, jak práci změnit

Poznáte signály, že je čas na změnu zaměstnání? Poradíme, jak práci změnit

Občas nás v práci něco naštve, ale co když nás něco nebo někdo v práci štve pořád? Ukážeme si hlavní signály, kdy je vhodný čas změnit práci. Jak na změnu, a co musíte pro změnu zaměstnání udělat.

Jaký pracovní úvazek je pro vás ten ideální?

Jaký pracovní úvazek je pro vás ten ideální?

Hledáte si novou práci? S námi se dozvíte, jaké jsou druhy pracovních úvazků, mezi kterými můžete vybírat.

Žádost o prodloužení rodičovské dovolené + vzor

Žádost o prodloužení rodičovské dovolené + vzor

Potřebujete změnit délku své rodičovské dovolené? Stačí zaměstnavatele informovat, použijte náš formulář prodloužení rodičovské dovolené.

Na co máte právo při návratu z mateřské dovolené

Na co máte právo při návratu z mateřské dovolené

Návrat do práce po mateřské či rodičovské dovolené nemusí být snadný. Odcházíte od svého dítěte, do týmu, který se částečně změnil. Povíme si, na co máte nárok, kdy vám váš zaměstnavatel musí držet vaše původní místo, kdy vás mohou přesunout na stejnou pozici, ale do jiného týmu a kdy vám žádné místo držet nemusí. Přidáme i základní informace o tom, na co jako rodič máte nárok.

Velký přehled o ošetřování člena rodiny - OČR

Velký přehled o ošetřování člena rodiny - OČR

Potřebujete se krátkodobě postarat o dítě či osobu blízkou? Povíme vám, jaké jsou podmínky pro výplatu ošetřovného, o koho ze svých příbuzných můžete pečovat, kdo a jak dlouho může pečovat a kdy výplatu ošetřovného dostanete.

Nerovnoměrná pracovní doba s příklady

Nerovnoměrná pracovní doba s příklady

Pojďme se detailněji podívat, jak vypadá nerovnoměrně rozvržená pracovní doba na příkladech. Zjistíte, jak zákoník práce definuje nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobu, a mnoho dalšího.

Buďte nejpřipravenějším kandidátem na pohovoru!

Buďte nejpřipravenějším kandidátem na pohovoru!

Pojďme se připravit na pracovní pohovor. Po přečtení tohoto článku budete znát odpovědi na všechny své otázky - jak se připravit na pracovní pohovor, jaké zvolit oblečení, jak dlouho pracovní pohovor trvá.

AJ asistent auto automobil Bor český činnost ČR den email energie evidence hlavní hledám iOS IT kancelář kandidát kurz kvality loajalita Luže management marketing měření mobil Most náplň práce nové občerstvení obchodní Office ohledně pobočky podpora pojištění pošty práce práva role ředitel samostatnost sick day společnost společnosti spolupráce správa stravenky technik telefon ubytování vedení zaměstnanců zkušenosti anglické areál automobilový průmysl centra cestovní činnosti dny dokument finanční firmy jednání kontroly koordinace kov kvalitní náplň obchod obchodní jednání oblast organizace organizační schopnost organizační schopnosti Ostatní podmínka PR prodej průmysl příprava rok řidič schopnost schopnosti schůzky smlouvy systém trh tým úkol zákazník zkušenost

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena