- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
I když je naše společnost Asseco Central Europe jedním z nejsilnějších softwarových domů v Evropě nejsme typickou korporátní firmou. Máme česko-slovenské vedení a soustředíme se na důležité projekty v České republice a na Slovensku. V České republice máme kanceláře v Praze, Brně, Hradci Králové, Českých Budějovicích, Hodoníně, Žďáru nad Sázavou, Havlíčkově Brodě a Ústí nad Orlicí. Máme skvělý tým, rádi dáváme prostor šikovným lidem. Snažíme se věci dělat jinak – správně, efektivně, systematicky, bez zbytečné byrokracie.
V současné době posilujeme tým v divizi, která řeší projekty ve veřejné správě. Mezi naše projekty ve veřejné správě, kterými se rádi chlubíme, patří ePortál České správy sociálního zabezpečení, Registr práv a povinností ČR, Portál zdravotních pojišťoven, Statistický informační systém pro Český statistický úřad. Podílíme se na rozšiřování služeb eGovernmentu ČR. Projekty ve veřejné správě děláme inovativně, používáme nové technologie, systémy, postupy. Vymysleli jsme a používáme unikátní vývojovou linku, která propojuje návrh architektury, analýzu, design, vývoj a testování do kompaktního postupu. To je mimo jiné také velká příležitost pro juniory, kteří mohou prací na projektech získat rychle a efektivně zkušenosti potřebné pro svůj další rozvoj.
Hledáme kolegyně/kolegy, kteří mají zájem se odborně posunout do automatizovaného vývoje a tato oblast práce je bude bavit a naplňovat.
Zajímá Tě tvorba kódu, který je testován a nasezen do různých typů prostředí? Nejsou Ti písmena CI/CD úplně cizí a víš, co se pod nimi skrývá? Chceš nasbírat odborné znalosti a zkušenosti s kontejnerovou technologií Kubernetes, ideálne Docker? Pokud ano, jsi na správné adrese!
K dispozici budeš mít zkušeného kolegu, od kterého se hodně naučíš.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?