ASISTENT/KA vedení společnosti

Lanškroun
35.000 – 40.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Řidičské oprávnění
Skupina B

O nás

Tvoříme vlastní svět chutí a vůní. Našim cílem je nadšený zákazník, který u nás našel to své, pro co má smysl se stále vracet. Tvoříme DOKONALOST z vášně pro řemeslo.

 

Dokážete si udržet přehled, vnímat detaily a mít věci pevně pod kontrolou? Umíte si zorganizovat den tak, aby vše klapalo a vedení společnosti mělo čas na strategický rozvoj Sázavy?

Pak hledáme právě Vás – spolehlivou a systematickou osobnost, která dokáže být pravou rukou nejvyššímu vedení společnosti i oporou managementu.

Spojte svůj život se Sázavou!

Náplň práce:

  • koordinovat denní agendu vedení společnosti (představenstvo, dozorčí rada)
  • vítat návštěvy a reprezentovat firmu na nejvyšší úrovni
  • organizovat porady, exkurze a občerstvení
  • kontrolovat příjemky a faktury
  • spravovat pokladnu sekretariátu (evidence příjem/výdej, podklady pro banku)
  • komunikovat s dodavateli, bankou a interními týmy
  • zajišťovat drobné nákupy, materiál, dárky a provozní potřeby (školení, porady atp.)

Co od Vás očekáváme:

  • SŠ vzdělání s maturitou
  • výborné organizační a komunikační dovednosti
  • profesionální a reprezentativní vystupování
  • pečlivost, systematičnost a schopnost dotahovat věci do konce
  • samostatnost i týmového ducha
  • spolehlivost, diskrétnost a loajalitu
  • ochotu a pozitivní přístup
  • znalost práce na PC (MS Office, Outlook, PowerPoint apod.)
  • aktivní řidičský průkaz sk. B
  • trestní bezúhonnost

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí úspěšné, rostoucí moderní firmy s 30ti letou tradicí
  • zajímavou a pestrou práci s přímým dopadem na fungování společnosti
  • přátelský tým a férové zázemí stabilní české firmy
  • příležitost k osobnímu a profesnímu růstu
  • firemní benefity

Sídlo firmy

Pekařství a cukrářství Sázava, a.s.
Sázava 180
563 01 Sázava

IČO: 25953524
Datová schránka: mhasrfp
Další informace:
GPS: 49.905751,16.62752,
S-JTSK: -588251.49 -1082360.14, RUIAN: 28115996

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.