- Plný úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Místo výkonu práce: Raná
Co vás u nás čeká?
zajištění chodu kanceláře vedení společnosti
obsluha návštěv
přijímání a zpracování zakázek pro truhlářskou výrobu
komunikace s vedoucím výroby nábytku
kontrola stavu realizace zakázek
vystavování dodacích listů a předávacích protokolů k vyexpedovanému nábytku
komunikace s klienty společnosti o stavu jejich zakázky
komunikace s kolegy napříč společností
vedení pokladen
příprava podkladů pro mzdovou účetní (docházky, srážky za obědy, …) + podílení se na zpracování mezd
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
středoškolské vzdělání zakončené maturitou
výborná znalost práce s PC (MS 365 – outlook, excel, word, internet)
komunikační dovednosti (psaná komunikace, telefonická komunikace)
AJ nebo NJ na komunikativní úrovni – výhodou
samostatnost, spolehlivost, pečlivost, všímavost a zodpovědné chování
ŘP skupiny B
Nedostatek praxe u nás není překážkou, ceníme chuť pracovat.
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY:
moderní a čisté prostředí,
zázemí české inovativní a stabilní společnosti,
možnost využití firemních prostor na soukromé oslavy,
práci na HPP, jednosměnný provoz.
První kontakt učiňte, prosím, na níže uvedeném telefonním čísle Po-Pá od 7.30 do 15.30 hod. na e-mailové adrese nebo přímo na provozovně, Raná 104, 539 01 Hlinsko (7,30–15,00).
Atelier - S, a.s.
Oflenda 10
539 01 Mrákotín
IČO: 25292251
Datová schránka: 4pivbxt
Další informace:
GPS: 49.805748,15.957057,
S-JTSK: -637423.06 -1088000.92,
RUIAN: 7207484
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.