- 42 000 – 52 000 Kč
- Plný úvazek
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Hledáte dynamickou pozici, kde uplatníte své organizační a komunikační dovednosti naplno? Pak čtěte dál!
Organizační činnost
- úkoly spojené se služebními cestami zaměstnanců nebo návštěvami u nás
- zajištění kancelářských potřeb pro každé oddělení
- podílení se na organizaci firemních akcí
Administrativní činnost
- příprava některých marketingových materiálů a práce se sociálními sítěmi
- archivace a skartace dokumentů
- kontrola docházkových listů
- vedení agendy firemních automobilů
- administrativní podpora jednatele společnosti
Hledáme aktivní osobnost se zkušenostmi na podobné pozici.
Počítačově zdatného člověka, který ovládá nejen MS Office, ale zná také prostředí sociálních sítí (primárně Facebooku a LinkedInu).
Minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitou.
Nezbytná je plynulá angličtina (B2/C1).
Potřebujeme také aktivního řidiče, řidičský průkaz sk. B je dostatečný.
Flexibilní pracovní dobu, abyste si mohli udržet rovnováhu mezi prací a osobním životem.
Dovolenou 5 týdnů, abyste během roku měli dostatek času na odpočinek.
Příspěvky na volnočasové aktivity, nebo také na penzijní spoření.
Smlouvu na dobu neurčitou, abyste se nestrachovali, co bude za rok.
Finanční bonusy, odměny zpříjemňující pobyt na pracovišti i pravidelné firemní akce.
Podporu dalšího vzdělávání a osobního i kariérního rozvoje, abyste s námi mohli růst.
Zní Vám to všechno lákavě? Tak mi pošlete životopis a já se Vám co nejdříve ozvu s dalšími informacemi.
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.