- 30 000 – 33 400 Kč
- Plný úvazek

MĚNÍME SVĚT FINANČNÍHO PORADENSTVÍ K LEPŠÍMU
Jsme největší nezávislá finančně-poradenská společnost v České republice poskytující objektivní, individuální a komplexní poradenství postavené na celoživotní důvěře s každým klientem. Otevřeli jsme již přes 170 poboček.
Již od roku 2007 pomáháme statisícům klientů k bohatšímu životu. Naším snem i závazkem je být symbolem kvality a stability.
Klientům nabízíme exkluzivní produkty na míru. Poradcům poskytujeme
skvělé nástroje pro splnění finančního plánu a perfektní servis.
V roce 2024 jsme otevřeli také vlastní poradenskou Partners Banku.
Kdo jsme?
Jsme Partners Financial Services, a.s., moderní finanční skupina s velkými vizemi i kapitálem na jejich realizace. Nejsme korporace, promluvit si s majitelem proto není sci-fi. Snažíme se změnit zaběhlé pořádky ve finančním sektoru, jsme inovátor a tvoříme nové koncepty. Máme vlastní investiční společnost, pojišťovnu a penzijní společnost, síť kamenných poboček, nemovitostní fond a vlastní banku, která bude spuštěna v první polovině roku 2024. Pomáháme více jak 600 tisícům klientů k lepšímu finančnímu životu, a součástí této mise je i Klientské call centrum v Brně.
Pro něj hledáme dalšího parťáka, který bude mít stejně jako my klienta na prvním místě!
Jak si tě představujeme?
· Komunikativní osobnost, která si bude umět poradit i v nelehké situaci
· Nechybí ti cílevědomost, zodpovědnost, kreativita dělat věci jinak a lépe.
· Jsi pozitivní, samostatný a důsledný.
· Bojovníka, který se nevzdává při prvním neúspěchu.
· Sympatického kolegu s velkým nadšením pro práci v Partners.
· Kolegu, který má zkušenost s kontaktním centrem.
Co tě čeká?
Na co se můžeš těšit?
Nudit se rozhodně nebudeš. Tvoje pracovní náplň je pestrá. Dostaneš příležitost i prostor uplatnit své nápady. Na pracovišti jsou fajn kolegové, přátelská atmosféra, lidský přístup. Nabízíme pěkné kanceláře v Brně, dobrou kávu, příspěvek na stravování, středeční obědy. Podporujeme školení i individuální výuku AJ na pracovišti a využít můžeš další z řady firemních benefitů. A pokud budeš potřebovat klid na práci, home office to jistí.
Zajímá nás tvůj životopis i tvoje motivace pro změnu!
Chceš do toho jít se mnou? Pojďme se potkat!
Těším se na tebe, Nikol

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.