- Plný úvazek

MĚNÍME SVĚT FINANČNÍHO PORADENSTVÍ K LEPŠÍMU
Jsme největší nezávislá finančně-poradenská společnost v České republice poskytující objektivní, individuální a komplexní poradenství postavené na celoživotní důvěře s každým klientem. Otevřeli jsme již přes 170 poboček.
Již od roku 2007 pomáháme statisícům klientů k bohatšímu životu. Naším snem i závazkem je být symbolem kvality a stability.
Klientům nabízíme exkluzivní produkty na míru. Poradcům poskytujeme
skvělé nástroje pro splnění finančního plánu a perfektní servis.
V roce 2024 jsme otevřeli také vlastní poradenskou Partners Banku.
Kdo jsme?
Jsme Partners Financial Services, a.s., moderní finanční skupina s velkými vizemi i kapitálem na jejich realizace. Nejsme korporace, promluvit si s majitelem proto není sci-fi. Snažíme se změnit zaběhlé pořádky ve finančním sektoru, jsme inovátor a tvoříme nové koncepty. Máme vlastní investiční společnost, pojišťovnu a penzijní společnost, síť kamenných poboček, nemovitostní fond a vlastní banku, která bude spuštěna v první polovině roku 2024. Pomáháme více jak 600 tisícům klientů k lepšímu finančnímu životu, a součástí této mise je i Klientské call centrum v Brně.
Pro něj hledáme dalšího parťáka, který bude mít stejně jako my klienta na prvním místě!
Jak si tě představujeme?
· Komunikativní osobnost, která si bude umět poradit i v nelehké situaci
· Nechybí ti cílevědomost, zodpovědnost, kreativita dělat věci jinak a lépe.
· Jsi pozitivní, samostatný a důsledný.
· Bojovníka, který se nevzdává při prvním neúspěchu.
· Sympatického kolegu s velkým nadšením pro práci v Partners.
· Kolegu, který má zkušenost s kontaktním centrem.
Co tě čeká?
Na co se můžeš těšit?
Nudit se rozhodně nebudeš. Tvoje pracovní náplň je pestrá. Dostaneš příležitost i prostor uplatnit své nápady. Na pracovišti jsou fajn kolegové, přátelská atmosféra, lidský přístup. Nabízíme pěkné kanceláře v Brně, dobrou kávu, příspěvek na stravování, středeční obědy. Podporujeme školení i individuální výuku AJ na pracovišti a využít můžeš další z řady firemních benefitů. A pokud budeš potřebovat klid na práci, home office to jistí.
Zajímá nás tvůj životopis i tvoje motivace pro změnu!
Chceš do toho jít se mnou? Pojďme se potkat!
Těším se na tebe, Nikol
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.