Pro technickou společnost sídlící v Nymburku hledám Asistenta/Asistentku. Na této pozici budete pravou rukou jednatele a vyššího managementu, ale čeká Vás také i marketingová agenda.
Popis pozice:
Vaše práce bude zahrnovat:
- Kompletní administrativní a organizační podporu jednatele a vyššího managementu (+- 5 lidí)
- Vyhotovování zápisů z porad
- Přípravu dat, reportů pro vedení
- Péče o návštěvy/klienty při návštěvě
- Zabezpečení plynulého chodu kanceláře (objednávky kancelářských potřeb, občerstvení apod.)
- Úzkou spolupráci s ostatními firemními odděleními
- Tvorbu/zajištění reklamních a marketingových produktů (např. vizitky, letáky)
- Správu Facebooku & zajištění digitální reklamy
- Organizování výstav a veletrhy
- Ad-hoc úkoly
Profil kandidáta:
Jak si Vás představujeme?
- Máte zkušenosti z administrativy jako asistent/ka
- Setkali jste se již s marketingovou agendou ve své práci
- Vaše angličtina je na alespoň na mírně/středně pokročilé úrovni
- Ovládáte MS Office na běžné uživatelské úrovni (Word, Excel, PowerPoint)
- Jste flexibilní, zodpovědná a odolná osoba, jíž nedělá problém multitasking
Nabízíme:
Můžete se těšit na:
- HPP na dobu neurčitou
- Nástup dle Vašich možností
- Fixní mzdu + bonusy
- 25 dní dovolené
- Stravenky
- Multisport Card
- Mobilní telefon i k soukromým účelům
- Pracovní doba: +- 7:30 – 15:30 (vše je na domluvě)