- 27 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Chcete pracovat v rostoucí společnosti, která si cení svých zaměstnanců, jejich práce i myšlenek? Pak určitě čtěte dál!
Vaším úkolem bude vedení oddělení (10-20 členů týmu) a dohlížení nad procesy. Aktivně povede své podřízené k neustálému zlepšování svých dovedností, a tím i poskytovaných služeb. Budete jim rozdělovat činnosti a také pomáhat s vyřešením složitějších situací a určováním priorit tak, aby byly dosaženy stanovené cíle.
Náš tým doplní pohodový člověk s výbornými komunikačními a organizačními dovednostmi, je absolventem bakalářského nebo magisterského studia, který má minimálně 3 roky zkušeností s vedením týmu zákaznického servisu a mluví plynně anglicky.
Nabízíme práci v příjemném kolektivu s flexibilní pracovní dobou a pozitivním přístupem k novým nápadům.
Kromě příspěvku na stravování budete mít také týden dovolené navíc, ať si během roku máte čas pořádně odpočinout a zaručený 13. plat.
Zaujala Vás tato příležitost? Pak mi neváhejte poslat ŽIVOTOPIS V ANGLIČTINĚ a já se Vám co nejdříve ozvu s dalšími informacemi.
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?