- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme příspěvková organizace Královéhradeckého kraje. Střední uměleckoprůmyslová škola hudebních nástrojů a nábytku se řadí k předním uměleckoprůmyslovým školám v ČR a je velmi vyhledávaná.
Hledáme do týmu posilu na pozici : Vedoucí ekonomického úseku (m/ž).
• Sestavování rozpočtu organizace, jeho sledování, projednávání a zúčtování plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem.
• Zajišťování realizace příjmových a výdajových stránek rozpočtu včetně návrhu na opatření při jejich neplnění.
• Měsíční kontrola hospodaření.
• Navrhování, přijímání a projednávání rozpočtových změn.
• Sledování a evidování pohybu a stavu finančních prostředků. Provádění platebního a zúčtovacího styku s bankou. Samostatné účtování na úseku finančních prostředků a zdrojů.
• Zpracování výkazů (účetní a statistické).
• Zpracování návrhů vnitřních předpisů nebo norem.
• Zabezpečování odborných metodických činností v oblasti účetnictví.
• Zajišťování finanční kontroly v rozsahu daném směrnicí školy k zabezpečení zákona o finanční kontrole.
• Zpracování rozborů, výkazů, rozpočtů a kalkulací, sestavování střednědobého ekonomického plánu inventarizace majetku.
• Vzdělání - středoškolské, vysokoškolské ekonomického zaměření (magisterské nebo bakalářské)
• znalost práce na PC (Word, Excel)
• předpoklad zkušenosti se správou rozpočtu, ve školství nebo u příspěvkových organizací výhodou;
• schopnost analytického a koncepčního myšlení orientace ve vedení administrativních agend a (v ekonomických SW zaučíme)
• ochota dále se vzdělávat
• dobré komunikační a organizační schopnosti
• trestní bezúhonnost, řidičský průkaz sk. B.
• Jazykové znalosti : Český jazyk
• příspěvek na stravování
• příspěvek na penzijní pojištění
• pracovní smlouvu na dobu neurčitou
• k tabulkovému platu (10. plat. třída a příslušný stupeň pro nepedeg. pracovníky školství) 30 000 – 40 000 Kč na základě hodnocení nadstandardní kvartální odměny a osobní ohodnocení
• počáteční zapracování s předchozím kolegou
• přátelský kolektiv a atmosféra celé organizace
• pružná denní pracovní doba po-pá
• pracovní smlouvu (hpp)
• Délka prac. poměru na dobu neurčitou (po prvním půlroce)
• nástup možný od 1.10.2024 (nebo dle dohody).
V případě Vašeho zájmu:
zašlete strukturovaný životopis na uvedený email, během září Vás budeme kontaktovat pro dohodu osobního pohovoru u nás.
Lokalita 17. Listopadu 1202, 50003 Hradec Králové
Organizace Střední uměleckoprůmyslová škola hudebních nástrojů a nábytku
Kontakt e-mail: (ředitel školy), tel.: zobrazit tel. číslo (sekretariát), web: https://hnn.cz

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.