- Plný úvazek
- Přijímání a řešení telefonických a emailových požadavků korporátních zákazníků
- Aktivní dohled IP sítě korporátních zákazníků
- Dohled mikrovlnného bezdrátového spojeni (26GHz, 28GHz)
- Zodpovědnost za minimalizaci času potřebných pro vyřízení požadavků
- Komunikace se zákazníkem
- Vedení záznamů o poruchách v informačním systému
- Kontrola zadaných požadavků v informačním systému
- Směnný provoz (7:00 – 19:00; 19:00 – 7:00)
Požadujeme:
- SŠ/VŠ nebo student VŠ
- Práce s MS Office – zejména Excel na dobré uživatelské úrovni
- Základní orientace v oblasti telekomunikací
- Zkušenosti v oblasti dispečinku jsou vítány
- Samostatný přístup k práci, ochota učit se
- Dobré organizační a komunikační schopnosti
- Schopnost rychle a správně analyzovat problém a najít optimální řešení
- Komunikativní znalost AJ výhodou
Nabízíme:
- Stabilní zázemí silné české společnosti
- Profesionální přístup
- Dobré pracovní podmínky
- Možnost osobního rozvoje
- Zaměstnanecké výhody – příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené, 2 dny zdravotní volno (sick days), příspěvek na penzijní připojištění, levnější tarif od mobilního operátora i pro rodinné příslušníky, příspěvek na sportovní aktivity, odměna za doporučení nového zaměstnance



