Vedoucí týmu zákaznické podpory

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva
Lokalita Znojmo
Firma Comdata Czech a.s.
Min. vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Právě teď nabízíme super pracovní příležitost v oblasti zákaznické péče. Zapojte se do nově vznikajícího projektu ve spolupráci se společností ČEZ!

Jak vypadá Váš den?

  • Vedete a motivujete svůj tým zaměstnanců administrativní podpory a pomáháte jim dosahovat těch nejlepších výsledků.
  • Hodnotíte a analyzujete práci jednotlivých členů svého týmu a předáváte jim zpětnou vazbu na společných schůzkách.
  • Řešíte standardní i mimořádné provozní situace, zodpovídáte nejrůznější dotazy a připravujete reporty výsledků svého týmu.

Co se Vám u nás bude líbit?

  • Nebudete se u nás nudit, protože tato práce není stereotypní.
  • Máme rozvojové aktivity, které Vám práci zpříjemní a oživí.
  • Pokud hledáte zodpovědnou práci s vysokou mírou samostatnosti a seberealizace, jste na správném místě.
  • Pracujeme v příjemném prostředí s partou kolegů, kteří táhnou za jeden provaz.
  • Ve volném čase můžete využít Multisport kartu, která je dotovaná zaměstnavatelem.
  • Benefity ve formě mobilního telefonu, notebooku, stravenek, 5 týdnů zasloužené dovolené, …

Co potřebujeme my od Vás?

  • Maturitní vysvědčení a je jedno, jestli ho máte rok nebo třeba dvacet let.
  • Prokazatelnou praxi ze zákaznického centra a zkušenosti s řízením projektů a vedením lidí.
  • Ovládáte práci s počítačem a máte analytické a organizační schopnosti.
  • Váš přístup k práci je proaktivní a nebojíte se nových výzev.
  • Průkaz OZP nebo OZZ není u nás překážkou.
  • Být empatickým parťákem, kterému tým důvěřuje a o kterého se může opřít.
  • Nastoupit můžete co nejdříve.

Těšíme se na Vaše reakce :-)

Máte zájem o tuto nabídku?

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2021 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena