- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
Zákaznická podpora s AJ
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
- Poskytování poprodejní podpory zákazníkům
- Přijímání a zpracování zákaznických objednávek na změnu/výměnu/opravu částí zakoupeých výrobků
- Poskytování podpory zákazníkům v oblasti technické dokumentace a detailních informací o stavu objednávek, přepravě apod.
- Zadávání nákupních/výrobních požadavků přišlušnému oddělení
- Vedení stavu a reporting aktuálních i uzavřených objednávek
- Aktivní vytváření a zasílání nabídek zákazníkům
POŽADAVKY:
- SŠ / VŠ vzdělání
- Anglický jazyk (komunikace se zahraničními zákazníky telefonicky, e-mailem)
- Dobrá znalost práce na PC (Excel, Word, PowerPoint)
- Schopnost orientovat se v technických podkladech (velkou výhodou)
- Vynikající komunikační schopnosti
- Schopnost a ochotu rychle se učit
BENEFITY:
Společnost mimo jiné nabízí:
- zázemí silné stabilní mezinárodní společnosti
- 5 týdnů dovolené
- závodní stravování
- odborné a jazykové vzdělávání
- příspěvek na důchodové připojištění
- příspěvek na volnočasové aktivity
- bonusový systém odměn



