- 80 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro českou pobočku německé obchodně-výrobní společnosti hledáme zkušeného kandidáta, který kompletně zaštítí provoz entity v Humpolci. Pokud máte zkušenosti z obdobné managerské pozice, vysokou míru samostatnosti a hledáte příležitost uplatnění ve stabilním businessu, pak se neváhejte ozvat.
Nabízíme Vám prostředí rodinné firmy, zajímavý produkt, velkou míru flexibility a možnost podílet se na strategickém rozvoji společnosti.
✔ řídit veškeré finanční aspekty pobočky, včetně odpovědnosti za všechny výdaje, mzdy a správu majetku
✔ identifikovat provozní nedostatky a implementovat procesy vedoucí k jejich zlepšení
✔ reportovat stav provozu a prodeje v souladu se směrnicemi společnosti
✔ řídit obchodní aktivity v souladu s místními zákony a předpisy
✔ zajišťovat úzkou spolupráci s výrobou, obchodním oddělením a centrálou v Německu
✔ dbát na udržování a posilování vztahů se stávajícími zákazníky v regionu
✔ řídit obchodní strategie v České republice ve spolupráci s generálním ředitelem a Business Development Managerem
✔ min. Bakalářské vzdělání
✔ zkušenosti v oblasti obchodu
✔ min. 2 roky zkušeností s řízením a vedením týmů, managerské dovednosti
✔ velmi dobrá znalost angličtiny nebo němčiny
✔ dobrá znalost českých právním norem a předpisů, orientace v personálních procesech, proklientský přístup
✔ možnost využít cizí jazyk na denní bázi
✔ osobní přístup a přímá komunikace s nejvyšším vedením společnosti
✔ 25 dní dovolené + 5 dní Sick days
✔ 13. plat
✔ příspěvek na stravování
✔ flexibilní pracovní doba
✔ Cafeteria systém
✔ příspěvek na penzijní pojištění
✔ služební vůz i k soukromým účelům
✔ odměny za věrnost
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.