- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro studenty

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro českou pobočku německé obchodně-výrobní společnosti hledáme zkušeného kandidáta, který kompletně zaštítí provoz entity v Humpolci. Pokud máte zkušenosti z obdobné managerské pozice, vysokou míru samostatnosti a hledáte příležitost uplatnění ve stabilním businessu, pak se neváhejte ozvat.
Nabízíme Vám prostředí rodinné firmy, zajímavý produkt, velkou míru flexibility a možnost podílet se na strategickém rozvoji společnosti.
✔ řídit veškeré finanční aspekty pobočky, včetně odpovědnosti za všechny výdaje, mzdy a správu majetku
✔ identifikovat provozní nedostatky a implementovat procesy vedoucí k jejich zlepšení
✔ reportovat stav provozu a prodeje v souladu se směrnicemi společnosti
✔ řídit obchodní aktivity v souladu s místními zákony a předpisy
✔ zajišťovat úzkou spolupráci s výrobou, obchodním oddělením a centrálou v Německu
✔ dbát na udržování a posilování vztahů se stávajícími zákazníky v regionu
✔ řídit obchodní strategie v České republice ve spolupráci s generálním ředitelem a Business Development Managerem
✔ min. Bakalářské vzdělání
✔ zkušenosti v oblasti obchodu
✔ min. 2 roky zkušeností s řízením a vedením týmů, managerské dovednosti
✔ velmi dobrá znalost angličtiny nebo němčiny
✔ dobrá znalost českých právním norem a předpisů, orientace v personálních procesech, proklientský přístup
✔ možnost využít cizí jazyk na denní bázi
✔ osobní přístup a přímá komunikace s nejvyšším vedením společnosti
✔ 25 dní dovolené + 5 dní Sick days
✔ 13. plat
✔ příspěvek na stravování
✔ flexibilní pracovní doba
✔ Cafeteria systém
✔ příspěvek na penzijní pojištění
✔ služební vůz i k soukromým účelům
✔ odměny za věrnost
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.