- 47 320 – 71 940 Kč
- Plný úvazek
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Staňte se součástí naší společnosti!
Jsme personální společnost ManpowerGroup, firma s předním postavením na českém i světovém trhu v poskytování širokého spektra personálních služeb. Mimo jiné jsme aktuálně také 15.největším zaměstnavatelem u nás.
Jednou z našich specializovaných divizí je Experis, jejíž cílem je stát se v budoucnosti jedním z významných globálních poskytovatelů komplexních IT služeb. V rámci České republiky můžeme Experis rozdělit do dvou částí - IT Recruitmentu a IT Solutions (poskytování IT služeb koncovým uživatelům). Právě nyní hledáme Branch Managera pro tým IT Recruitmentu, jenž by řídil za pomoci Team Leadera pražský tým recruiterů, který v tuto chvíli čítá 10 lidí.
Čeká na vás rozmanitá a zajímavá práce a navíc skvěle pracující motivovaný tým. Na oplátku od vás budeme chtít zapálení již od samotného nástupu a proaktivní přístup.
Co bude vaší hlavní náplní práce:
Na této pozici očekáváme motivovaného člověka, který má prokazatelné zkušenosti z IT prostředí a potáhne s našimi kolegy za jeden provaz. Zároveň chceme, abyste měl/a oblibu ve sledování nejnovějších trendů v oblasti recruitmentu.
Dále od vás očekáváme:
– zázemí stabilní mezinárodní společnosti, která je jedničkou na českém i světovém trhu v oblasti personálních agentur, - moderní pracovní prostředí v centru Prahy (Florentinum), - zajímavé finanční ohodnocení (fixní mzda + další motivační finanční složka), - flexibilní pracovní dobu včetně možnosti práce na home office, - práci na plný úvazek či částečný úvazek (minimálně však úvazek 0,8), - přátelskou firemní kulturu – můžete se podívat na Atmoskop a přečíst si hodnocení společnosti našimi zaměstnanci (to vám jistě také mnohé napoví), - služební automobil i k osobním účelům, – služební notebook a telefon i pro soukromé účely, – firemní benefity: stravenky, týden dovolené navíc, 3 sickdays, narozeninový den volna, 1 den CSR aktivity, home office až 2x v týdnu, karta Multisport s příspěvkem zaměstnavatele, systém Cafeterie, odborná školení a jazykové kurzy v pracovní době, firemní akce a další, – nástup možný ihned či dohodou.
V případě vašeho zájmu o pozici prosím o zaslání aktuálního životopisu s fotografií a stručným průvodním dopisem, proč právě vy jste na pozici ideálním kandidátem. V případě, že se v očekáváních sladíme, se vám ráda ozvu a domluvíme se na osobní/virtuální schůzce.
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.