- 45 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Staňte se součástí naší společnosti!
Jsme personální společnost ManpowerGroup, firma s předním postavením na českém i světovém trhu v poskytování širokého spektra personálních služeb. Mimo jiné jsme aktuálně také 15.největším zaměstnavatelem u nás.
Jednou z našich specializovaných divizí je Experis, jejíž cílem je stát se v budoucnosti jedním z významných globálních poskytovatelů komplexních IT služeb. V rámci České republiky můžeme Experis rozdělit do dvou částí - IT Recruitmentu a IT Solutions (poskytování IT služeb koncovým uživatelům). Právě nyní hledáme Branch Managera pro tým IT Recruitmentu, jenž by řídil za pomoci Team Leadera pražský tým recruiterů, který v tuto chvíli čítá 10 lidí.
Čeká na vás rozmanitá a zajímavá práce a navíc skvěle pracující motivovaný tým. Na oplátku od vás budeme chtít zapálení již od samotného nástupu a proaktivní přístup.
Co bude vaší hlavní náplní práce:
Na této pozici očekáváme motivovaného člověka, který má prokazatelné zkušenosti z IT prostředí a potáhne s našimi kolegy za jeden provaz. Zároveň chceme, abyste měl/a oblibu ve sledování nejnovějších trendů v oblasti recruitmentu.
Dále od vás očekáváme:
– zázemí stabilní mezinárodní společnosti, která je jedničkou na českém i světovém trhu v oblasti personálních agentur, - moderní pracovní prostředí v centru Prahy (Florentinum), - zajímavé finanční ohodnocení (fixní mzda + další motivační finanční složka), - flexibilní pracovní dobu včetně možnosti práce na home office, - práci na plný úvazek či částečný úvazek (minimálně však úvazek 0,8), - přátelskou firemní kulturu – můžete se podívat na Atmoskop a přečíst si hodnocení společnosti našimi zaměstnanci (to vám jistě také mnohé napoví), - služební automobil i k osobním účelům, – služební notebook a telefon i pro soukromé účely, – firemní benefity: stravenky, týden dovolené navíc, 3 sickdays, narozeninový den volna, 1 den CSR aktivity, home office až 2x v týdnu, karta Multisport s příspěvkem zaměstnavatele, systém Cafeterie, odborná školení a jazykové kurzy v pracovní době, firemní akce a další, – nástup možný ihned či dohodou.
V případě vašeho zájmu o pozici prosím o zaslání aktuálního životopisu s fotografií a stručným průvodním dopisem, proč právě vy jste na pozici ideálním kandidátem. V případě, že se v očekáváních sladíme, se vám ráda ozvu a domluvíme se na osobní/virtuální schůzce.
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?