- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Máte zkušenosti s vedením týmu a chcete se realizovat v největší personální společnosti v ČR?
Jste zodpovědná/ý, máte proklientský přístup a rád/a navazujete a utužujete obchodní vztahy?
Komunikujete rád/a s lidmi, a to dokonce i v angličtině?
Pokud ano, přidejte se do týmu ManpowerGroup a zašlete nám svoje CV!
Hledáme zkušeného manažera se zaměřením na výsledky, s obchodním i týmovým duchem, který bude odpovědný za tým konzultantů a obchodní výsledky naší pobočky v Ostravě.
Co Vás čeká?
- budete řídit naši pobočku v Ostravě
- budete jednat s našimi současnými klienty a udržovat s nimi stávající vztahy, aktivně vyhledávat nové obchodní příležitosti
- budete mít zodpovědnost za vedení našich důležitých projektů
- budete vést a motivovat menší tým personálních konzultantů
Od Vás očekáváme:
- praxi v oblasti personalistiky (zejména v náboru) min. 2 roky
- zkušenosti s vedením větších projektů
- výborné komunikační a koordinační dovednosti
- AJ na středně pokročilé úrovni
- řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
Co můžeme nabídnout my vám?
- zázemí stabilní mezinárodní společnosti jakou je ManpowerGroup
- samostatnou a zodpovědnou práci, budete se tak moci podílet na úspěchu celé společnosti
- zajímavou fixní mzdu + motivační bonusy
- řadu benefitů a příležitostí k rozvíjení se - 28 dní volna, možnost home office, kurzy angličtiny v rámci pracovní doby, stravenky, body do cafeterie, mobil i pro soukromé účely a mnoho dalších výhod
- pracoviště v centru Ostravy
- možnost dalšího profesního i finančního růstu (každý 4. člen týmu se kariérně posouvá uvnitř firmy).
- možnost zúročení profesních znalostí a zkušeností.
- přátelské prostředí, pomoc a osobní přístup při zapracování.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.