- 50 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Společnost ALGECO je spolehlivým dodavatelem modulárních staveb a zodpovědným partnerem stovek spokojených zákazníků. Mimo obytné kontejnery, stavební buňky a skladové kontejnery dodáváme také kompletní modulární stavby firemních či školských zařízení. Kancelářské a skladové prostorové řešení, vybavení staveniště a kompletní servis pro eventy. Nedílnou součástí našeho portfolia je také komplexní SERVIS 360°.
· účast na rozvoji a řízení provozních procesů pobočky
· správa a údržba nájemní flotily společnosti
· sledování a koordinace pohybu jednotek, jejich evidence a inventarizace
· plánování, nákup a kontrola činností subdodavatelů
· řízení zásob a optimalizace využití zdrojů pobočky ( moduly&360 vybavení )
· optimalizace nákladů a efektivity práce
· spolupráce a zajišťování potřebných kooperací s výrobním závodem ve Starém Městě
· implementace iniciativ HSE ( health & safety & environment development )
· pravidelná podpora všem týmům pobočky
· Min. SŠ vzdělání, zkušenosti s provozním řízením pobočky
· Anglický jazyk na komunikativní úrovni (slovem i písmem)
· MS Office (excel), znalost Navision+Power BI vítána
· ŘP sk. B
· Znalost modulárních stavebních systémů výhodou
· Zkušenosti s přípravou a realizací staveb vítána
· Schopnost týmové práce
· Kreativita, zodpovědnost, spolehlivost
· Orientace na dosažení výsledků
· stabilní zaměstnání v prostředí silné nadnárodní společnosti
· příjemné a dynamické pracovní prostření
· motivující měsíční finanční ohodnocení, kvartální finanční bonusy dle dosahovaných výsledků
· nadstandardní systém zaměstnaneckých benefitů: 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování ve výši 75 Kč/den, finanční příspěvky za odpracovanou dobu již od 1. roku ve společnosti, příspěvky na soukromé životní/penzijní připojištění, roční valorizace mzdy, zvýhodněné telefonojvání pro celou rodinu, teambuildingové aktivity
· nepřetržitá odborná asistenční služba ELA pro zaměstnance a rodinu (finance, právo, psychologie a zdravý životní styl)
· možnost osobního i profesního rozvoje
· práci na zajímavých projektech
· pro úspěšné zaměstnance možnost kariérního růstu
· Očekávaný datum nástupu: ihned, popř. dle dohody.
· Pracovní poměr na 1 rok s prodloužením na dobu neurčitou.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.