- 24 000 – 36 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Grafton Recruitment poskytuje profesionální personálně poradenské služby a na českém trhu působíme více než 25 let. Od roku 2018 jsme součástí globální firmy GI Group, díky níž se značka Grafton Recruitment rozrůstá do celého světa.
V současné době rozšiřujeme tým o Manažera pobočky v Ústí nad Labem, která se zaměřuje na spolupráci s lokálními a mezinárodními firmami, napříč různými sektory, především v oboru logistiky, výroby, nákupu a administrativy, financí a účetnictví, lidských zdrojů, a jedná se o jednu z dlouhodobě nejúspěšnějších poboček v rámci České republiky.
BRANCH MANAGER je zodpovědný za celý chod pobočky – určuje její vizi a strategii, sestavuje finanční cíle, připravuje dlouhodobé plány pro zviditelnění značky na trhu, setkává se s novými investory a úzce spolupracuje s ostatními manažery z České republiky i zahraničí na projektech, a v neposlední řadě také úzce spolupracuje s marketingovým oddělením ohledně pobočkové strategie a při organizaci konferencí, které Grafton pravidelně pořádá. Společně s personálním oddělením pracuje na individuálních rozvojových plánech pro své zaměstnance.
Současný stabilní tým má 7 zkušených členů, kteří pracují pro klienty napříč různými sektory, od absolventských po velmi zkušené manažerské pozice. A právě pro tento tým hledáme Manažera, který bude naši úspěšnou pobočku rozvíjet v dalších oblastech.
Pozice je vhodná pro člověka s manažerskými zkušenostmi, který hledá komplexní pozici s vedením lidí, plnou zodpovědností, kreativitou, flexibilitou, budováním a udržováním dlouhodobých profesionálních vztahů s klienty, jimiž jsou především celosvětově známé společnosti.
Pro více informací se s Vámi velmi rádi setkáme.
POŽADAVKY:
Na pracovní pozici hledáme člověka, který:
BENEFITY:
A co můžeme nabídnout my?
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.