- 24 000 – 36 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Grafton Recruitment poskytuje profesionální personálně poradenské služby a na českém trhu působíme více než 25 let. Od roku 2018 jsme součástí globální firmy GI Group, díky níž se značka Grafton Recruitment rozrůstá do celého světa.
V současné době rozšiřujeme tým o Manažera pobočky v Ústí nad Labem, která se zaměřuje na spolupráci s lokálními a mezinárodními firmami, napříč různými sektory, především v oboru logistiky, výroby, nákupu a administrativy, financí a účetnictví, lidských zdrojů, a jedná se o jednu z dlouhodobě nejúspěšnějších poboček v rámci České republiky.
BRANCH MANAGER je zodpovědný za celý chod pobočky – určuje její vizi a strategii, sestavuje finanční cíle, připravuje dlouhodobé plány pro zviditelnění značky na trhu, setkává se s novými investory a úzce spolupracuje s ostatními manažery z České republiky i zahraničí na projektech, a v neposlední řadě také úzce spolupracuje s marketingovým oddělením ohledně pobočkové strategie a při organizaci konferencí, které Grafton pravidelně pořádá. Společně s personálním oddělením pracuje na individuálních rozvojových plánech pro své zaměstnance.
Současný stabilní tým má 7 zkušených členů, kteří pracují pro klienty napříč různými sektory, od absolventských po velmi zkušené manažerské pozice. A právě pro tento tým hledáme Manažera, který bude naši úspěšnou pobočku rozvíjet v dalších oblastech.
Pozice je vhodná pro člověka s manažerskými zkušenostmi, který hledá komplexní pozici s vedením lidí, plnou zodpovědností, kreativitou, flexibilitou, budováním a udržováním dlouhodobých profesionálních vztahů s klienty, jimiž jsou především celosvětově známé společnosti.
Pro více informací se s Vámi velmi rádi setkáme.
POŽADAVKY:
Na pracovní pozici hledáme člověka, který:
BENEFITY:
A co můžeme nabídnout my?
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?