- 60 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Would you like to work for international company and develop your skills in IT? Do you want use French and also English language? Are you patient and reliable, person?
Then the vacancy is right for you!
Successful company in city center Brno is looking for suitable candidates for:
French service desk (35. - 40.000 CZK)
*Ensure all incidents and requests reported to the Service Desk.
*Minimize the impact of incidents by resolving first time when possible.
*Involve appropriate IT resources in incidents and requests.
*Ensure all major incidents and changes that affect multiple users.
*Communicated to the business in a professional manner.
*Maintain a high level of customer awareness.
*Escalate incidents and / or requests to the Service Desk Team Leader.
*Secondary/University education.
*Fluent knowledge of French language.
*Communication level of English language.
*Customer focused and service orientated.
*Understanding of how IT infrastructure components support the business.
*Pro-active style
*Positive attitude
*ITIL support and delivery processes.
*5 weeks of vacation.
*Meal vouchers.
*Multisport card.
*Mobile phone.
*Company laptop.
*Pension insurance.
*Language courses.
*Training opportunities (technical, soft-skills).
*Career growth possibilities.
*Friendly working environment.
*Teambuilding and company events.
*Modern and spacious workplace.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.