O nás
Mluvíš česky a anglicky a máš zkušenost z prostředí Salesu, kde se pracuje s reálným produktem a výrobními procesy?
Náš klient je českou pobočkou japonské obchodní společnosti s více než 200letou historií. Patří mezi lídry v oblasti spojovacího materiálu a dodává své produkty zejména japonským výrobcům v oblasti elektroniky a automobilového průmyslu napříč Evropou a Tureckem.
Pokud tě láká rozvíjet se v oblasti obchodu a mít možnost podílet se na zlepšování interních procesů, neváhej se přihlásit – otevírá se zde skvělá příležitost k profesnímu růstu!
Náplň práce:
- administrativní podpora obchodního týmu
- příprava cenových nabídek a obchodních reportů
- podpora při importu zboží, ekologických a legislativních požadavcích
- komunikace se zákazníky i dodavateli
- organizace služebních cest a schůzek
- tvorba prezentací a zápisů z jednání
Co od Vás očekáváme:
- VŠ vzdělání (ideálně ekonomického směru)
- máš alespoň 1 rok praxe v obchodu, nákupu či B2B prostředí
- mluvíš plynně česky i anglicky
- ovládáš Excel, Word a PowerPoint na pokročilé úrovni
- jsi pečlivý/á a umíš si zorganizovat práci
Co Vám můžeme nabídnout:
- Nástupní plat: 50 000,- + roční bonus
- Home office 5 dní v měsíci
- Flexibilní pracovní doba
- 5 týdnů dovolené, 2 sickdays
- Stravenkový paušál, občerstvení na pracovišti
- Multisport karta
- Jazykové kurzy
- Mobilní telefon a notebook
- Moderní kanceláře a přátelský tým
- Možnost karierního růstu
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí



