- 80 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
Máte zájem o pozici, kde bude Vaší hlavní náplň práce tvořit komunikace se zákazníky, ale zároveň i potřebná administrativa?
Zvládáte rychle a efektivně prioritizovat úkoly a rádi byste nastartovali kariéru v obchodě? 🏪
Pak čtete tu správnou příležitost! 🗣️💼
Tak co? Líbí se Vám popis pozice a chcete se dozvědět více? Pošlete mi své CV, ráda se s Vámi spojím! :)
Klíčová slova: sales support specialist, asistentka obchodního oddělení, obchodní referent, obchodní asistentka, sales, obchod, podpora obchodu, Praha 5, sales support specialist, asistentka obchodního oddělení, obchodní referent, obchodní asistentka, sales, obchod, podpora obchodu, Praha 5, sales support specialist, asistentka obchodního oddělení, obchodní referent, obchodní asistentka, sales, obchod, podpora obchodu, Praha 5.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.