- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
kontakt e-mail přes
telefon: zobrazit tel. číslo .
Stanovené podmínky: Předpoklady stanovené zákonem č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další
předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské
federativní republiky, České republiky a Slovenské republiky, v platném znění, vzdělání minimálně
středoškolské s maturitou, praxe v obdobné pozici ve veřejné správě v délce minimálně 3 roky, znalost
práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, právní informační systém), znalost legislativy
pro správní činnost při vedení evidence obyvatel a vydávání občanských průkazů a cestovních dokladů
(zejména zákon č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných číslech a o změně některých zákonů,
zákon č. 269/2021 Sb., o občanských průkazech, zákon č. 329/1999 Sb., o cestovních dokladech, vše
v platném znění), znalost legislativy na úseku voleb (zejména zákon č. 491/2001 Sb., o volbách
do zastupitelstev obcí a o změně některých zákonů a vyhlášky č. 59/2002 Sb., o provedení některých
ustanovení zákona č. 491/2001 Sb., o volbách do zastupitelstev obcí a o změně některých zákonů, vše
v platném znění), psychická odolnost, dobré komunikační schopnosti v mluveném i písemném projevu,
schopnost samostatného rozhodování, řízení a vedení pracovního týmu, vysoká flexibilita, spolehlivost,
pečlivost a příjemné vystupování.
Pracovní náplň: vedení Oddělení evidence obyvatel a osobních dokladů, kontrola a řídící činnost ve všech
svěřených správních činnostech, výkon agendy občanských průkazů a cestovních dokladů, výkon agendy
evidence obyvatel a rodných čísel, zpracovávání údajů vedených v informačním systému Ministerstva
vnitra České republiky, vedení správního řízení ve věci zrušení údaje o místu trvalého pobytu, platnosti
osobních dokladů a odepření vydání nebo odnětí cestovních dokladů, příprava a organizační zajištění
průběhu voleb.
Kompletní informace k nabídce naleznete na www.praha16.eu v odkazu Úřad – Volná místa. Písemné
přihlášky do výběrového řízení, a to se všemi požadovanými náležitostmi (nejpozději do 24. 3. 2025
do 12.00 hodin).
Po uzávěrce přihlášek bude výběrovou komisí stanoven další průběh výběrového řízení.
5 týdnů dovolené, dny placeného zdravotního volna, osobní příplatek po zkušební době,
stravenky, paušální příspěvek ze SFZ, přátelské prostředí menšího úřadu, možnost výkonu
práce z jiného místa („homeoffice“)

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.