- 34 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
kontakt e-mail přes
telefon: zobrazit tel. číslo .
Stanovené podmínky: Předpoklady stanovené zákonem č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další
předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské
federativní republiky, České republiky a Slovenské republiky, v platném znění, vzdělání minimálně
středoškolské s maturitou, praxe v obdobné pozici ve veřejné správě v délce minimálně 3 roky, znalost
práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, právní informační systém), znalost legislativy
pro správní činnost při vedení evidence obyvatel a vydávání občanských průkazů a cestovních dokladů
(zejména zákon č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných číslech a o změně některých zákonů,
zákon č. 269/2021 Sb., o občanských průkazech, zákon č. 329/1999 Sb., o cestovních dokladech, vše
v platném znění), znalost legislativy na úseku voleb (zejména zákon č. 491/2001 Sb., o volbách
do zastupitelstev obcí a o změně některých zákonů a vyhlášky č. 59/2002 Sb., o provedení některých
ustanovení zákona č. 491/2001 Sb., o volbách do zastupitelstev obcí a o změně některých zákonů, vše
v platném znění), psychická odolnost, dobré komunikační schopnosti v mluveném i písemném projevu,
schopnost samostatného rozhodování, řízení a vedení pracovního týmu, vysoká flexibilita, spolehlivost,
pečlivost a příjemné vystupování.
Pracovní náplň: vedení Oddělení evidence obyvatel a osobních dokladů, kontrola a řídící činnost ve všech
svěřených správních činnostech, výkon agendy občanských průkazů a cestovních dokladů, výkon agendy
evidence obyvatel a rodných čísel, zpracovávání údajů vedených v informačním systému Ministerstva
vnitra České republiky, vedení správního řízení ve věci zrušení údaje o místu trvalého pobytu, platnosti
osobních dokladů a odepření vydání nebo odnětí cestovních dokladů, příprava a organizační zajištění
průběhu voleb.
Kompletní informace k nabídce naleznete na www.praha16.eu v odkazu Úřad – Volná místa. Písemné
přihlášky do výběrového řízení, a to se všemi požadovanými náležitostmi (nejpozději do 24. 3. 2025
do 12.00 hodin).
Po uzávěrce přihlášek bude výběrovou komisí stanoven další průběh výběrového řízení.
5 týdnů dovolené, dny placeného zdravotního volna, osobní příplatek po zkušební době,
stravenky, paušální příspěvek ze SFZ, přátelské prostředí menšího úřadu, možnost výkonu
práce z jiného místa („homeoffice“)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?