- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Vedoucí oddělení správního odboru vnitřních věcí Městského úřadu Strakonice
Druh práce: komplexní zajišťování činností správního oddělení (zejména správa a provoz budov užívaných městským úřadem, evidence užívaného majetku, spisová a skartační služba, podatelna, spojovatelna, ztráty a nálezy), organizačně-technické zabezpečení voleb a referend
Předpokládaný termín nástupu: 01.07.2023
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Platové zařazení: platová třída 9 dle NV č. 341/2017 Sb., v platném znění
(příloha č. 1: 21 710 Kč – 31 820 Kč dle délky započitatelné praxe + příslušné příplatky)
č. 451/1991 Sb., v platném znění
V přihlášce dále uveďte kontakt (telefon, e-mail).
Povinné přílohy přihlášky:
(nevztahuje se na uchazeče narozené po 01.12.1971)
Místo, způsob a lhůta pro podání přihlášek:
Písemné přihlášky se všemi požadovanými přílohami do výběrového řízení doručte osobně na podatelnu Městského úřadu Strakonice, nebo zašlete na adresu Městský úřad Strakonice, Velké náměstí 2, 386 01 Strakonice tak, aby na městský úřad byly doručeny nejpozději do 24.04.2023
Obálku označte heslem: „Výběrové řízení – OVV – oddělení správní – NEOTVÍRAT“.
Na přihlášky doručené po uvedeném termínu nebude brán zřetel.
Bližší informace na č. tel. zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo
Osobní údaje uchazeče jsou shromažďovány a zpracovávány za účelem výběrového řízení, z důvodů plnění právní povinnosti, která vyplývá ze zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů. Veškeré zaslané dokumenty budou po ukončení výběrového řízení neúspěšným uchazečům neprodleně zaslány zpět.
Městský úřad Strakonice v souladu s čl. 13 obecného nařízení č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů informuje o zpracování osobních údajů uchazečů zveřejněním způsobem umožňujícím dálkový přístup na webových stránkách města http://www.strakonice.eu/gdpr
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného uchazeče a právo výběrové řízení v libovolné fázi zrušit bez udání důvodů.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?