- Plný úvazek
Výběrové řízení č. 2025/46
Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
Obor: krizové řízení a havarijní plánování, bezpečnostní plánování, popř. technického nebo ekonomického směru
Praxe: praxe minimálně 3 roky ve veřejné správě
Jiné požadavky:
- znalost legislativy v oblasti krizového řízení, havarijního plánování a povodňové problematiky
- velmi dobré organizační, řídící schopnosti
- samostatnost, rozhodnost a odpovědnost, flexibilita
- zkušenosti s vedením týmu a řízení pracovních procesů
- dobré organizační schopnosti
- analytické schopnosti
- schopnost koncepčního myšlení, otevřenosti a diskuze
- vysoké pracovní nasazení, schopnost samostatné práce a řešení problémů
- všeobecný přehled o principech a fungování veřejné správy
- znalost problematiky BOZP a PO výhodou
- velmi dobré komunikační schopnosti a vystupování na veřejnosti
- smysl pro týmovou práci
- znalost práce na PC (Microsoft Office – Excel, Word, Power Point)
- řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
- ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům
Bližší specifikace pracovní činnosti:
- koordinace práce pracovníků oddělení za účelem zajištění připravenosti obce na mimořádné události a krizové stavy, provádění záchranných a likvidačních prací
- organizační zabezpečení odborné přípravy a udržení akceschopnosti členů jednotek sboru dobrovolných hasičů obce
- spolupráce se složkami IZS
- zajišťování plnění úkolů vyplývajících z usnesení rady a zastupitelstva města
- zabezpečení zpracování geografických dat pro tvorbu mapových podkladů určených k informování veřejnosti
- správa a evidence majetku ve svěřené oblasti
- plánování a správa rozpočtu oddělení
- řízení veřejných zakázek ve svěřené oblasti
- spolupráce se státní správou a samosprávou
- příprava podkladů pro rozhodování vedení města
- vedení, řízení, motivace a hodnocení podřízených zaměstnanců
Přihláška – uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
- jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem
- druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu
- název pozice a číslo VŘ
- datum a podpis uchazeče
K přihlášce je nutno přiložit:
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, (při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením)
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze připojit v prosté kopii)
- splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon); předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971
Lhůta pro podání přihlášky: 24. 7. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty – později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
- poštou
- datovou schránkou (ID: kazbzri)
- e-mailem (e-mail přes )
- osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583)



