Vedoucí oddělení havarijního plánování a ochrany obyvatel zařazený/á v odboru ochrany

Olomouc
33.280 – 38.570 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Statutární město Olomouc hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

Výběrové řízení č. 2025/46
Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
Obor: krizové řízení a havarijní plánování, bezpečnostní plánování, popř. technického nebo ekonomického směru
Praxe: praxe minimálně 3 roky ve veřejné správě
Jiné požadavky:

  • znalost legislativy v oblasti krizového řízení, havarijního plánování a povodňové problematiky
  • velmi dobré organizační, řídící schopnosti
  • samostatnost, rozhodnost a odpovědnost, flexibilita
  • zkušenosti s vedením týmu a řízení pracovních procesů
  • dobré organizační schopnosti
  • analytické schopnosti
  • schopnost koncepčního myšlení, otevřenosti a diskuze
  • vysoké pracovní nasazení, schopnost samostatné práce a řešení problémů
  • všeobecný přehled o principech a fungování veřejné správy
  • znalost problematiky BOZP a PO výhodou
  • velmi dobré komunikační schopnosti a vystupování na veřejnosti
  • smysl pro týmovou práci
  • znalost práce na PC (Microsoft Office – Excel, Word, Power Point)
  • řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
  • ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům

Bližší specifikace pracovní činnosti:

  • koordinace práce pracovníků oddělení za účelem zajištění připravenosti obce na mimořádné události a krizové stavy, provádění záchranných a likvidačních prací
  • organizační zabezpečení odborné přípravy a udržení akceschopnosti členů jednotek sboru dobrovolných hasičů obce
  • spolupráce se složkami IZS
  • zajišťování plnění úkolů vyplývajících z usnesení rady a zastupitelstva města
  • zabezpečení zpracování geografických dat pro tvorbu mapových podkladů určených k informování veřejnosti
  • správa a evidence majetku ve svěřené oblasti
  • plánování a správa rozpočtu oddělení
  • řízení veřejných zakázek ve svěřené oblasti
  • spolupráce se státní správou a samosprávou
  • příprava podkladů pro rozhodování vedení města
  • vedení, řízení, motivace a hodnocení podřízených zaměstnanců

Přihláška – uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)

  • jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem
  • druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu
  • název pozice a číslo VŘ
  • datum a podpis uchazeče

K přihlášce je nutno přiložit:

  • strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, (při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením)
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze připojit v prosté kopii)
  • splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon); předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971

Lhůta pro podání přihlášky: 24. 7. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty – později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:

  • poštou
  • datovou schránkou (ID: kazbzri)
  • e-mailem (e-mail přes odpovědní formulář)
  • osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583)

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Olomouc Olomouc
  • 30 000 – 56 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 28. listopadu
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. listopadu
Trenkwalder a.s. | Trenkwalder a.s. | Olomouc Olomouc
  • 50 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 25. listopadu
Česká inspekce životního prostředí | Česká inspekce životního… | Hradec Králové Hradec Králové
  • od 28 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. října
PETRA-AQUA s.r.o. | PETRA-AQUA s.r.o. | Střešovice, Praha Střešovice, Praha
  • 25 000 – 26 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 24. června
DONGWON CZ, s.r.o. | DONGWON CZ, s.r.o. | Třinec Třinec
  • do 26 900 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. června
TIPAFROST, a.s. | TIPAFROST, a.s. | Kožichovice Kožichovice
  • 40 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. června
Ing. Ludmila Vrbková s.r.o. | Ing. Ludmila Vrbková s.r.o. | Třebíč Třebíč
  • 50 000 – 100 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. června
Zemědělské družstvo Naloučany | Zemědělské družstvo Naloučany | Náměšť nad Oslavou Náměšť nad Oslavou
  • 28 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. června
MotoKrálov s.r.o. | MotoKrálov s.r.o. | Uherský Brod Uherský Brod
  • 35 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. června
FreshLine s.r.o. | FreshLine s.r.o. | Zlechov Zlechov
  • 50 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 24. června
TEKOO spol. s r.o. | TEKOO spol. s r.o. | Uherský Brod Uherský Brod
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. června
PD PLAST, spol. s r.o. | PD PLAST, spol. s r.o. | Hradčovice Hradčovice
  • do 21 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 24. června
Kovostroj Bohemia, s.r.o. | Kovostroj Bohemia, s.r.o. | Týn nad Vltavou Týn nad Vltavou
  • do 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. června
PROMPT 2 SERVIS s.r.o. | PROMPT 2 SERVIS s.r.o. | České Budějovice České Budějovice
  • do 20 800 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 24. června
Domov pro seniory Mikuláškovo nám., příspěvková organizace | Domov pro seniory Mikuláškovo… | Starý Lískovec, Brno Starý Lískovec, Brno
  • 32 000 – 62 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 22. července
Festool s.r.o. | Festool s.r.o. | Česká Lípa Česká Lípa
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. července
DATEVAL s.r.o. | DATEVAL s.r.o. | Všechovice, Brno-venkov Všechovice, Brno-venkov
  • 35 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. července

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
JISTU recruitment s.r.o., Bergasto a.s., Grafton Recruitment s.r.o., Broker Investment, s.r.o., Proveon, a.s., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., OBB stavební materiály, spol. s r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Modivo Czech, s.r.o., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, EVROPA services Czech s.r.o., Trenkwalder a.s., Česká spořitelna, a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Dispečer / Dispečerka, Logistik / Logistička, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Obsluha lidí, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Account Manager / Key Account Manager, Nákupčí, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Pracovník / pracovnice ve službách, Rozpočtář / Rozpočtářka, Finanční manažer / manažerka, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Manažer / manažerka kvality, Oblastní ředitel / ředitelka, Výkonný ředitel / ředitelka, Obchodní zástupce / zástupkyně

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Olomouc, Velká Bystřice, Neředín, Olomouc, Celá ČR

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

bezpečnost zájem zkušenost
Ohodnoť práci a vyhraj Netflix nebo Videokurz zdarma!

Vánoční akce!

Ohodnoť práci a vyhraj Netflix nebo Videokurz zdarma!

CHCI VYHRÁT