Vedoucí oddělení havarijního plánování a ochrany obyvatel zařazený/á v odboru ochrany

Olomouc
33.280 – 38.570 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Statutární město Olomouc hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

Výběrové řízení č. 2025/46
Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
Obor: krizové řízení a havarijní plánování, bezpečnostní plánování, popř. technického nebo ekonomického směru
Praxe: praxe minimálně 3 roky ve veřejné správě
Jiné požadavky:

  • znalost legislativy v oblasti krizového řízení, havarijního plánování a povodňové problematiky
  • velmi dobré organizační, řídící schopnosti
  • samostatnost, rozhodnost a odpovědnost, flexibilita
  • zkušenosti s vedením týmu a řízení pracovních procesů
  • dobré organizační schopnosti
  • analytické schopnosti
  • schopnost koncepčního myšlení, otevřenosti a diskuze
  • vysoké pracovní nasazení, schopnost samostatné práce a řešení problémů
  • všeobecný přehled o principech a fungování veřejné správy
  • znalost problematiky BOZP a PO výhodou
  • velmi dobré komunikační schopnosti a vystupování na veřejnosti
  • smysl pro týmovou práci
  • znalost práce na PC (Microsoft Office – Excel, Word, Power Point)
  • řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
  • ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům

Bližší specifikace pracovní činnosti:

  • koordinace práce pracovníků oddělení za účelem zajištění připravenosti obce na mimořádné události a krizové stavy, provádění záchranných a likvidačních prací
  • organizační zabezpečení odborné přípravy a udržení akceschopnosti členů jednotek sboru dobrovolných hasičů obce
  • spolupráce se složkami IZS
  • zajišťování plnění úkolů vyplývajících z usnesení rady a zastupitelstva města
  • zabezpečení zpracování geografických dat pro tvorbu mapových podkladů určených k informování veřejnosti
  • správa a evidence majetku ve svěřené oblasti
  • plánování a správa rozpočtu oddělení
  • řízení veřejných zakázek ve svěřené oblasti
  • spolupráce se státní správou a samosprávou
  • příprava podkladů pro rozhodování vedení města
  • vedení, řízení, motivace a hodnocení podřízených zaměstnanců

Přihláška – uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)

  • jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem
  • druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu
  • název pozice a číslo VŘ
  • datum a podpis uchazeče

K přihlášce je nutno přiložit:

  • strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, (při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením)
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze připojit v prosté kopii)
  • splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon); předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971

Lhůta pro podání přihlášky: 24. 7. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty – později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:

  • poštou
  • datovou schránkou (ID: kazbzri)
  • e-mailem (e-mail přes odpovědní formulář)
  • osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583)

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. října
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Olomouc Olomouc
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. října
IES MORAVIA REAL a.s. | IES MORAVIA REAL a.s. | Véska, Dolany, Olomouc Véska, Dolany, Olomouc
  • 25 000 – 29 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. října
SMS finance, a.s. | SMS finance, a.s. | Hodolany, Olomouc Hodolany, Olomouc
  • 60 000 – 100 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. října
Česká inspekce životního prostředí | Česká inspekce životního… | Hradec Králové Hradec Králové
  • od 28 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. října
PETRA-AQUA s.r.o. | PETRA-AQUA s.r.o. | Střešovice, Praha Střešovice, Praha
  • 25 000 – 26 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 24. června
DONGWON CZ, s.r.o. | DONGWON CZ, s.r.o. | Třinec Třinec
  • do 26 900 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. června
Ing. Ludmila Vrbková s.r.o. | Ing. Ludmila Vrbková s.r.o. | Třebíč Třebíč
  • 50 000 – 100 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. června
MotoKrálov s.r.o. | MotoKrálov s.r.o. | Uherský Brod Uherský Brod
  • 35 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. června
FreshLine s.r.o. | FreshLine s.r.o. | Zlechov Zlechov
  • 50 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 24. června
TEKOO spol. s r.o. | TEKOO spol. s r.o. | Uherský Brod Uherský Brod
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. června
PD PLAST, spol. s r.o. | PD PLAST, spol. s r.o. | Hradčovice Hradčovice
  • do 21 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 24. června
Kovostroj Bohemia, s.r.o. | Kovostroj Bohemia, s.r.o. | Týn nad Vltavou Týn nad Vltavou
  • do 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. června
PROMPT 2 SERVIS s.r.o. | PROMPT 2 SERVIS s.r.o. | České Budějovice České Budějovice
  • do 20 800 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 24. června
Domov pro seniory Mikuláškovo nám., příspěvková organizace | Domov pro seniory Mikuláškovo… | Starý Lískovec, Brno Starý Lískovec, Brno
  • 32 000 – 62 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 22. července
Festool s.r.o. | Festool s.r.o. | Česká Lípa Česká Lípa
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. července
DATEVAL s.r.o. | DATEVAL s.r.o. | Všechovice, Brno-venkov Všechovice, Brno-venkov
  • 35 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. července

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Albert Česká republika, s.r.o., JCOS s.r.o., První novinová společnost a.s., Česká spořitelna, a.s., Správa železnic, státní organizace, Trenkwalder a.s., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Proveon, a.s., ARCgroup s.r.o., Věra Pietrasová, Jakub Vyskočil, AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Arcibiskupství olomoucké, EVROPA services Czech s.r.o., Modivo Czech, s.r.o., Jobs Contact Personal, s.r.o., Krajské ředitelství policie Olomouckého kraje, DACH-IZOL s.r.o., SMS finance, a.s., IES MORAVIA REAL a.s., Broker Investment, s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Referent / Referentka, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Číšník / Servírka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Pracovník / pracovnice ve službách, Realitní makléř / makléřka, Stavbyvedoucí, Stavební dozor, Stavební inženýr / inženýrka, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Obchodní ředitel / ředitelka (CSO), Obchodní manažer / manažerka, Oblastní ředitel / ředitelka, Provozní ředitel / ředitelka (COO), Výkonný ředitel / ředitelka, Výrobní ředitel / ředitelka (CTO), Montážník / Montážnice, Technik / technička ve strojírenství, Servisní technik / technička, Technik / technička výroby, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Celá ČR, Olomouc, Velká Bystřice, Holice, Olomouc, Véska, Dolany, okres Olomouc, Hodolany, Olomouc

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

bezpečnost zájem zkušenost
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT