- 30 000 – 59 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Charakteristika pracovního místa: zajišťování matriční agendy v působnosti obce s rozšířenou působností včetně rozhodování o uzavírání manželství zástupcem, metodické usměrňování a dohled nad matriční činností na vymezeném území, odborné poradenství obcím pověřeným vedením matrik, usměrňování odborné přípravy a ověřování odborné způsobilosti zaměstnanců obce
Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa
Platové podmínky: 10. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od
21 260 do 31 240 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce a příplatek za vedení
Předpokládaný termín nástupu: dle dohody
Pracovní poměr bude sjednán na dobu: určitou, po dobu dlouhodobé nemoci
Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem a předpoklady podle §§ 2 a 4 zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích, ve znění pozdějších předpisů (tj. lustrační osvědčení a čestné prohlášení), předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971
Kvalifikační předpoklady: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním směru nebo vyšší odborné vzdělání
Požadavky stanovené městem Česká Lípa pro uchazeče:
a o změně některých souvisejících zákonů, vyhláška č. 207/2001 Sb., kterou se provádí zákon č. 301/2000 Sb., o matrikách, jménu a příjmení a o změně některých souvisejících zákonů, zákon č. 21/2006 Sb., o ověřování shody opisu nebo kopie s listinou
a o ověřování pravosti podpisu a o změně některých zákonů, zákon č. 634/2004 Sb.,
o správních poplatcích)
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat:
jméno, příjmení, titul uchazeče – datum a místo narození – státní příslušnost – místo trvalého pobytu – číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, jde-li o cizího státního občana) – název příslušné funkce, o kterou se uchazeč uchází – datum a podpis uchazeče
K přihlášce uchazeč připojí:
§ 4 odst. 3 zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích, ve znění pozdějších předpisů (lustrační osvědčení lze při podání přihlášky nahradit prohlášením, že uchazeč o lustrační osvědčení požádal a doloží jej ihned po jeho obdržení), nevztahuje se na uchazeče narozené po 1. 12. 1971
Lhůta pro podání přihlášky do: 22.04.2022 – 12:00 hodin
Způsob podání přihlášky: obálku označenou „VŘ na funkci vedoucí / vedoucího oddělení matriky“ zaslat na adresu: Tajemnice MěÚ, Městský úřad, nám T. G. M. č. p. 1., 470 36 Česká Lípa nebo předat osobně v podatelně MěÚ Česká Lípa.
Písemnosti připojené k přihlášce si mohou uchazeči vyzvednout do deseti dnů po ukončení výběrového řízení v oddělení personalistiky a mezd. Po uplynutí této lhůty budou nevyzvednuté dokumenty skartovány.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.