- 80 000 – 110 000 Kč
- Plný úvazek

Platová třída: 10.
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Předpokládaný nástup: únor 2023–březen 2023 konkrétní termín nástupu dle dohody
Místo výkonu práce: Prachatice
Požadavky pro vznik pracovního poměru
• vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
• nebo středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického případně právnického směru
Další požadované znalosti,
dovednosti a předpoklady:
• zkušenosti s řízením oddělení výhodou
• znalost problematiky v oblasti živnostenského podnikání
• občanská a morální bezúhonnost
• znalost příslušných a právních předpisů souvisejících s výkonem pracovní pozice
• orientace v oblasti živnostenského podnikání
• velmi dobrá schopnost jednání s lidmi i v konfliktních situacích, nekonfliktnost, psychická odolnost
• komunikační a organizační schopnosti
• schopnost týmové spolupráce
• prezentační schopnosti
• dobrá znalost práce na PC
• řidičský průkaz sk. B
Přihlášky s požadovanými doklady doručte v listinné podobě osobně, popřípadě zašlete, na adresu:
Městský úřad Prachatice, Velké náměstí 3, 383 01 Prachatice tak, aby na podatelnu městského úřadu byly doručeny nejpozději 31. 1. 2023 do 12:00 hod. Obálku označte „Výběrové řízení – vedoucí oddělení registračního a správního v odboru živnostenském“
Pozn: Přihlášky doručené po výše uvedeném termínu (platí též pro doručování poštovní přepravou) a jiným způsobem než výše uvedeným (např. e-mailem nebo datovou schránkou), nebudou akceptovány.
Podrobnější informace podá:
Ilja Pinter, vedoucí Odboru živnostenského Městského úřadu Prachatice, telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?